וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבת מקצוע? לאה שנירר תצחיק אתכם

וואלה! סלבס

19.3.2015 / 0:34

היא כיכבה בריאליטי, מתחה בסטודיו פילאטיס והפציעה בהשקות. אבל כעת, המעושרת הולכת לעשות משהו שעדיין לא עשתה מעולם - לאה שנירר תככב בסדרה קומית על המסך. וואלה! סלבס בלינג

לאה שנירר. תמר קרוון,
בתפקיד עצמה. לאה שנירר/תמר קרוון

הנה עוד טייטל שיתווסף בקרוב לקורות החיים של לאה שנירר. כלומר, מלבד גורו פילאטיס, מעושרת, כוכבת דוקו-ריאליטי, אמא במשרה מלאה, חובבת אירועי השקה, מיס "פאן לי" וזו שערכה את ברית המילה של יאן גולן אצלה בבית. כאילו כל אלה לא מספיקים, המעושרת תקבל בקרוב את התואר "כוכבת קומית" - והכל בגלל תפקיד חדש ונוצץ במיוחד, בסדרת קומדיה ישראלית אהובה.

לאה שנירר. צילום:  אילן פיפסון,
מעושרת? נהדרת! לאה שנירר/צילום: אילן פיפסון

כן, זה נכון, שנירר תככב על המסך הקטן בתפקיד מצחיק במסגרת העונה השנייה של הקומדיה "חברות", שיצרה וכותבת הבדחנית ליטל שוורץ עבור ערוץ 10 (וגם מככבת בה בתפקיד ראשי, כן?). לוואלה! סלבס נודע כי שנירר תגלם את עצמה בגרסה מוקצנת עבור הסיטקום, למשך כמה דקות של פאן על המסך, כאשר לצדה תופיע השחקנית מיקה אלמוג (נכדתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס, שהופיעה גם בדרמה "איש חשוב מאוד").

אבל זה לא הכל, כיוון שבעונה החדשה של הסדרה המבדחת שזכתה בפרס הקומדיה הטובה ביותר בטקס "ורד הזהב" הבינלאומי, לא יופיעו רק שוורץ ושנירר יחד עם לירון ויסמן, מגי אזרזר, קובי מימון ושאר הצוות הקבוע. אליהם יצטרפו לעונה החדשה של "חברות", שצילומיה יחלו בקרוב, גם השחקן הצעיר גיא סלניק (שמופיע גם ב"Dig" האמריקנית), עידו ברטל ומירב פלדמן (שהופיעו יחד ב"נויורק") - וכפי שוואלה! סלבס גילתה לכם, גם טום באום מ"המירוץ למיליון". מרגש.


וואלה! סלבס לא מצחיקה, אלא מציקה.


רכלו על התפקיד של לאה שנירר בפייסבוק

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי, בויפרנד. גיא סלניק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי מצחיקונת. מירב פלדמן/מערכת וואלה!, צילום מסך
ליטל שוורץ. אביב חופי
הכי יוצרת. ליטל שוורץ/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully