וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהוליווד מאשרים: "ברוס ג'נר הופך לאישה"

שירות וואלה! סלבס

31.1.2015 / 22:15

חודשים של שמועות, צילומים מרשיעים ורמז שנתנה בתו החורגת, הובילו לגילוי האמת - ברוס ג'נר, כוכב הריאליטי המשפחתי, בקרוב ישלים את תהליך הפיכתו לאישה. איך הגיבה משפחת קרדשיאן? וואלה! סלבס טרנספרנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מספורטאי אולימפי לעוד אחת מבנות קרדשיאן. ברוס ג'נר אז והיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבא קרדשיאן, ברוס ג'נר, הופך לאמא? הכי כן, באופן הרשמי ההוליוודי ביותר שאתם יכולים לדמיין. בשנים האחרונות בני משפחת קרדשיאן, שהיא משפחת הריאליטי הכי מפורסמת על הגלובוס, כבר תיעדו את עצמם רבים, מתפשטים, מתחתנים ונפרדים. אבל איש לא באמת האמין שהשמועות שצצו מאז הפרידה של ג'נר מאשתו, קריס, לפני כשנתיים - על כך שהוא בתהליך של שינוי מין מגבר לאישה - נכונות.

מה הוביל לכך שבסוף השבוע פרסמו כל כלי התקשורת האמריקנים כי בקרוב ברוס למעשה יהיה "ברוסילה"? צילומי פפראצי מהחודשים האחרונים, שבהם נראה כוכב הריאליטי-טראש כשהוא עם שיער ארוך יותר, שפתיים מלאות וציפורניים צבועות. אה כן, וגם ראיון מדובר שהעניקה השבוע בתו החורגת של ג'נר, קים קרדשיאן, בו רמזה על השינוי הגדול כשהודתה שהיא "תומכת בתהליך של ברוס".


עוד סיפורי סלבס:
ישראל תחכה? משפחת קרדשיאן נוסעת לטיול שורשים
בר רפאלי על הצעת נישואים: "הכל המצאה"
הצילו, אילנית לוי טובעת!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצהובונים מדווחים בשנים האחרונות על ברוס ו"חייו כאישה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

את ההכרזה הרשמית, הביא מגזין הבידור "פיפל", כשציטט אדם מקורב מאוד למשפחת קרדשיאן, שאישר את העובדה כי אביהם החורג של בני המשפחה המפורסמת עובר את תהליך הפיכתו לאישה לאט לאט, בשנה האחרונה. "הוא סוף סוף מאושר והמשפחה מקבלת אותו. הוא נמצא בחלל בחייו, כך שזה הזמן המשולם לעבור את השינוי", אמר המקור הקרוב. "הוא עושה את זה בחוכמה ובכבוד עצמי. במקום לעשות את זה בבת אחת, הוא עובר תהליך ארוך שאפשר לכולם לקבל אותו במראה החדש".

ג'נר, שהוא אלוף אולימפי וכוכב ריאליטי-טראש בן 65, יתעד את תהליך שינוי המין שלו בסדרה שככל הנראה תשודר בערוץ !E, אותו הערוץ שמשדר את הסדרה שהפכה אותו לשם מוכר ברחבי העולם. מלבד ילדיו החורגים (מנישואיו לקריס) קים, קורטני, קלואי ורוב - הוא הביא לעולם שלושה בנים ושלוש בנות, בהן האחיות הקטנות במשפחת הריאליטי, הדוגמנית קנדל וקיילי ג'נר.

מהפך!

מתיחת פנים: איך השתנה ברוס ג'נר?

לכתבה המלאה
ברוס ג'נר. צילום מסך
הלק הוורוד? אינקלודד. ברוס ג'נר מתועד במסגרת תהליך/צילום מסך

בשנה האחרונה, נפוצו שמועות כי ג'נר מתייעץ עם טרנסקסואלים שעברו תהליך דומה וכי כבר עבר ניתוחים שונים במסגרת השינוי שלו מגבר לאישה - בין השאר, עבר שיוף גרוגרת ומתיחת פנים, כמו גם מילוי של השפתיים והסרת שיער מגופו. כעת מתברר שהכחשות הקרובים אליו שעסקו בהליך פלסטי כזה או אחר שערך בעבר, היו רק בכדי לעכב את ההודאה הרשמית בשבר השינוי שהוא עובר כבר מעל שנה.

על פי המקורב, ג'נר כינס את בני המשפחה כולה לפני כחודש - אז דיבר איתם על התהליך מול המצלמות של הריאליטי. התגובות של הילדים, היו שונות, אך "עם הזמן כולם מקבלים את זה בשלווה, הם רק רוצים שאביהם יהיה מאושר ואוהבים אותו. הוא היה במקום אפל מאוד, אבל ייצא מהארון כשהוא מרוצה מחייו החדשים". על פי הדיווחים, מי שהכי התקשתה לקבל את השינוי היא אשתו לשעבר, קריס ג'נר, ש"השתגעה לגמרי כששמעה את זה". יעבור לה.


וואלה! סלבס לא צריכה לעבור שינוי מין כדי שתדעו שהיא מולטיסקסואלית.


רכלו על משפחת קרדשיאן בפייסבוק

ברוס ג'אנר קים קרדשיאין. splash
הבת החורגת תומכת. ג'נר עם קים קרדשיאן/splash
ברוס ג'נר, קריס ג'נר. GettyImages
בתקופה שבה עוד היה הגבר של קריס ג'נר. ברוס עם האקסית/GettyImages
בנות משפחת קרדשיאן בעת מסיבת השקת "קולקציית קרדשיאן", הוליווד, קליפורניה, 17 אוג 2011. Jason Merritt, GettyImages
מעכלות. בנות משפחת קרדשיאן/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully