וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ברוס ג'נר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

10.10.2014 / 0:32

אתם מכירים אותו כמיסטר קרדשיאן או בתור האבא של מלכת הריאליטי-טראש. אבל הרבה לפני קים, ברוס ג'נר היה אתלט אולימפי חטוב. אז מה קרה לפניו? צפו. וואלה! סלבס מאשימה את המנתח

אימג'בנק GettyImages

מדליסט אולימפי? מדריך מוטיבציה ברחבי העולם? אתם כנראה מכירים את ברוס ג'נר בזכות ההישג הגדול ביותר בחייו - נישואיו לאמא של קים (וגם של קלואי, קנדל, קיילי, קורטני ורוב) קרדשיאן, כנראה הצעד הכי חכם / טיפשי שעשה בחייו. מאז שידור תכנית הריאליטי המשפחתית, עם מיסטר ג'נר שמשמש כדמות מרכזית על המסך, גם חובבי הטראש הגדולים ביותר מכירים את האתלט האמריקני המפורסם.

האב החורג של קימי שיחגוג בסוף החודש 65 שנים (אבל נותן הרגשה שהוא מבוגר בעשור שלם לפחות), מתחזק קריירה ארוכה מול המצלמות. זה התחיל באולימפיאדה של שנת 76', אז זכה במדליה אולימפית כאתלט קשוח, המשיך בנישואיו הראשונים והשניים (בהם הביא לעולם ארבעה ילדים) והמשיך בחיבור לקריס גנ'ר, שהפכה אותו לאב לעשרה צאצאים, לא פחות ולא יותר, מה שהוביל אותו בסופו של דבר לככב כדמות הגברית הדומיננטית של "הקרדשיאנז".

במקביל, הספיק לעשור כמה ניתוחים פלסטיים בפניו, כאשר השינוי תועד מול המצלמות לאורך השנים. אז מה עבר על המראה של האב המותש, שרק רצה להישאר צעיר (אבל עבר כמה הליכים רפאויים מפוקפקים בהחלט, שהחלו שמועות על שינוי מין אופציונלי)? וואלה! סלבס החליטה לבחון את פניו של ברוסי ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך מיסטר ג'נר התבגר מול המצלמות. נמס, אבל לא בגלל הזרקורים.


וואלה! סלבס זכתה במדליה בתחרות אכילת עוגות קצפת. שיא של 38 מגשים בחצי שעה לא הולך ברגל.


עוד מתיחות פנים: קניה ווסט | פיבי מ"חברים" | ריאן ריינולדס | בלייק לייבלי

  • עוד באותו נושא:
  • ברוס ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully