וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ליסה קודרו?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

19.9.2014 / 1:48

החברה הכי בלונדינית על המסך היא כבר לא הצעירה ההזויה שהיתה בעבר, אלא גברת שמצליחה גם בלי פיבי בופה. אז מה עבר על פניה של ליסה קודרו בת ה-51? שימו לב. וואלה! סלבס מסאז'

אורי לנץ

פיבי מצחיקה אתכם? ליסה קודרו היא אולי כוכבת "חברים" הכי פחות שערורייתית שיצאה מהסדרה המיתולוגית, אבל זה לא אומר שהיא היתה החברה הכי פחות מצחיקה או אהובה, חס וחלילה. קודרו בת ה-51, קיבלה את תפקיד מיס בופה בזכות הדמות ששיחקה בסיטקום "משתגעים מאהבה" ומאז חייה השתנו - כשהפכה לא רק להוליוודית מצליחה בכל קנה מידה, אלא גם לאחת הבלונדיניות הכי מוכרות על המסך ברחבי העולם.

בתור הגברת הכי מבוגרת על סט הסדרה שמשודרת עד היום ברחבי העולם, קודרו מתחזקת רזומה יפה של תפקידים - שכלל לא קשורים למעסה המצחיקה מהמסך. לאחרונה, קודרו עובדת על העונה החמישית (!) של הקומדיה "טיפול אונליין" - מה שהיא כנראה צריכה לעבור עם בעלה הצרפתי מזה 19 שנים, שאיתו הביאה גם ילד משותף.

כדי לבחון איך החברה השתנתה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם קודרו - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שליסה עברה מאז שהתחילה כמצחיקה ההזויה ועד לכוכבת (העבר, אם להודות באמת) שהיא כיום. אז מה עבר על פניה של פיבי בופה? קבלו את החברה הכי בלונדינית על המסך.


וואלה! סלבס רוצה חברים. אבל לא רק על המסך. פליז, מישהו?


עוד מתיחות פנים: ריאן ריינולדס | בלייק לייבלי | אמה ווטסון | מתיו פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully