וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תחכה? משפחת קרדשיאן נוסעת לטיול שורשים

שירות וואלה! סלבס

13.1.2015 / 14:00

קים, קלואי, קורטני ושאר הקרדשיאנז כבר החריבו את תאילנד ועשו את יוון - אך על פי הדיווחים, בנות משפחת הריאליטי-טראש החליטו על טיול שונה מחוץ לאמריקה. היעד: משפחתי במיוחד. וואלה! סלבס דראם

משפחת קרדשיאן. GettyImages
ארמניות במוצאן! קורטני, קלואי וקים קרדשיאן/GettyImages

הקרדשיאנז מתכננים לרכוש בית בתל אביב ולחגוג את ליל הסדר הקרוב בארץ הקודש? ייתכן שהתכניות האלה ימתינו קצת, כיוון שקים קרדשיאן, פלוס האחיות קלואי וקורטני, יבלו בקרוב ביעד אקזוטי שונה לחלוטין. בני משפחת הריאליטי-טראש שכבשה את העולם, ככל הנראה יטוסו לטיול שורשים משפחתי דווקא בארמניה האקזוטית. ליידיז, הכינו את כיסויי הראש.


עוד סיפורי סלבס:
OMG! קים קרדשיאן בלתי אפשרית לזיהוי על שער מגזין
אורנה דץ חוגגת עם חברים בחולצה שקופה
מה קורה בין ליאונרדו דיקפריו וריהאנה

קים קרדשיאן. splash
ככה זה לא יראה. כנראה. קים קרדשיאן במצב נופש/splash

על פי דיווח חדשות ערוץ הבידור !E, שמשדר את תכנית הריאליטי של משפחת קרדשיאן ואחראי לכך שהפכו לכוכבות על בארצות הברית ואז השתלטו על שאר העולם, שלוש האחיות הגדולות יבלו את חודש אפריל הקרוב במדינה שבדרום-מערב אסיה. כן, אותה המדינה שממנה הגיעה משפחתו של אביהן המנוח, המדינה שעליה הן מדברות מדי פעם שהן מנסות לחלץ דמעה או שתיים מול המצלמות.

אל קימי, שתאלץ לכסות את הישבן המפורסם שלה הרבה יותר מאשר שעשתה בטיולים המשפחתיים בשנים האחרונות ליוון או לתאילנד - יצטרפו גם בתה נורת' ווסט ושלושת ילדיה של קורטני (שבטח תביא איתה גם את בן הזוג סקוט דיסיק), פלוס כמה בני דודים ממשפחתו של אביהן רוברט קרדשיאן. קניה ווסט, בעלה של קימי, יצטרף לחווויה רק אם סיבוב ההופעות שלו יגיע לאזור באותה התקופה. "ביקור בארמניה היה חלום של קים מאז ומעולם, כל המשפחה רוצה ללמוד על המורשת שלה", מספר קרוב משפחה של כוכבות הריאליטי, שבוודאי יתעדו כל צעד בתמונות אינסטגרם. יא וולי.

בפעם הקודמת

ביקיני ביצ'ז: משפחת קרדשיאן עושה את תאילנד

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכן, הכי ארמניות. האחיות קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלכת הטראש האמריקנית, ציינה בעבר כמה פעמים את הקשר שלה לעם הארמני - המדינה שממנה הגיעו אבותיה - ואף עסקה בראיונות שערכה ברצח העם המפורסם שהתרחש במדינה. בחודש מאי שעבר, אף הגיעה לאירוע לזכר הנרצחים בשואה שבה צוינה גם שואת העם הארמני ובילתה בחברת ניצולה ארמנית בת 100. כעת, היא תוכל לראות את כל המקומות שעליהם שמעה בילדותה, יחד עם מצלמות הריאליטי כמובן.


וואלה! סלבס נורא רוצה לבקר בכלא נווה תרצה. המקום שבו אמה הביאה אותה לעולם.


רכלו על הביקור של הקרדשיאנז בארמניה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully