וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קריס ג'נר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

16.1.2015 / 0:20

אמא של קים וקנדל או גרושתו של ברוס? הצחקתם את קריס ג'נר, שכבר שנים מבלה מול המצלמות בתור האישה ששולטת במשפחת הריאליטי-טראש הכי מפורסמת בעולם. צפו בשינוי שעברה. וואלה! סלבס מטריארכלית

אימג'בנק GettyImages

מה אתם באמת חושבים על קריס ג'נר? קראו לה אמא של קים קרדשיאן, המטרונית של משפחת הריאליטי הכי טראשית בחצי כדור הארץ הצפוני, ההיא שנישאה למי שהופך בימים אלה לאישה - אבל מה שלא תעשו, מיס ג'נר מתפקדת היום כאחת האמהות המוכרות ביותר בעולם. שלא לדבר על כך שהיא עסוקה במשך כמעט 24 שעות ביממה בניהול אישי של ששת ילדיה (פלוס הנכדים) על שלל עיסוקיהם, הפקת התכנית המשפחתית ובין לבין, מספיקה לצעוד על שטיחים אדומים ולנהל רומן לוהט. נושמים? כי היא לא נחה.

מאמא ג'נר בת ה-59, עלתה לכותרות בעיקר כאשתו של הספורטאי האולימפי ברוס ג'נר (נו, ההוא שעובר תהליך כלשהו מאז שנפרדו בסוף שנת 2013) - זמן קצר אחרי שנפרדה מעורך הדין המפורסם רוברט קרדשיאן, שהביא איתה לעולם גם את קורטני, קלואי ורוב ג'וניור. מאז, הספיקה למנף את קלטת הסקס המפורסמת של קימי לתכנית ריאליטי בערוץ הבידור - שהפכה את בני המשפחה לסופרסטארים ברחבי העולם ואותה לאישיות מתועדת הרבה יותר. כעת, היא חובקת בויפרנד בן 34.

כדי שבן הזוג הלוהט, שצעיר ממנה ב-15 (וגם משתי בנותיה הבכורות) יוכל להתעדכן בהיסטוריה של הגברת, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם קריס, כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהיתה אמאל'ה פושרית ועד לשנים האחרונות, שבהן ג'נר מנסה למתג את עצמה בתור גורו לייף סטייל (מנותחת, כן?), אבל בעיקר מסתבכת עם שלל צאצאיה מול המצלמות שמתעדות כל מילה ופרצוף שהיא עושה.


וואלה! סלבס לא מסתבכת עם הקרדשיאנז. אם קים תתיישב עליה בעצבים, היא כנראה לא תשרוד.


עוד מתיחות פנים: אורלנדו בלום | ריקי מרטין | אליסה מילאנו | מאט לה בלנק

  • עוד באותו נושא:
  • קריס ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully