וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה מאט לה בלנק?

ואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

12.12.2014 / 0:14

האם ג'ואי טריביאני, שאתם מכירים כחתיך המטופש והמצחיק, עדיין שומר על הקסם השובב - או שמא מאט לה בלנק נראה עייף ומבוגר? צפו בכוכב "חברים" משתנה בתמונות. וואלה! סלבס פיצה

אימג'בנק GettyImages

סביר להניח שאתם מכירים אותו כג'ואי טריביאני, הדמות המיתולוגית של הטיפשון החביב והחתיך המלהיב ב"חברים" - אך העובדה היא שהסיטקום לא מייצר פרקים חדשים כבר עשור, כך שאולי לא בחנתם איך מאט לה בלנק התבגר עם השנים. השחקן המסוקס, שעשה דבר או שניים בחייו (מאז ימיו בניו יורק) כבר בן 47, הרעמה השחורה שלו כבר הלבינה והוא לא כך כך חבר של הפרינדס האלה.

לה בלנק, מופיע על המסך מאז סוף האייטיז (ואפילו חשף את ביצועיו בין הסדינים, בכמה פרקים של הדרמה האירוטית "יומן הנעל האדומה"), אבל את הפריצה הגדולה חווה רק במהלך עשר העונות של הסדרה שבזכותה כל העולם מכיר אותו. אחרי כישלון סדרת הבת "ג'ואי", נעלם קצת מהמסך רק כדי להתחתן, להביא בת לעולם, לבגוד באשתו ולהיפרד. בשנים האחרונות, זכה להערכה מחדש בזכות הופעות בסדרה "אפיזודס". אבל רגע, מה עבר על המראה שלו?

אז כדי שתראו שהמקסים-עם-מוח-של-ציפור מהקומדיה הכל כך מצליחה כבר לא האיטלקי המרגש, אלא כוכב עבר של ממש, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ג'ואי, ומציגה לכם איך מאט לה בלנק נראה מאז שהכרנו אותו ועד היום. השינוי ניכר בהחלט.


בחלומותיה, וואלה! סלבס תמיד ניסתה לפלרטט עם טריביאני בבניין הניו יורקי של החברים. אבל גם בפנטזיה הוא טרק לה את הדלת בפנים.


עוד מתיחות פנים: בן סטילר | אן האת'וויי | קים קטרל | מרי קייט ואשלי אולסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully