וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנו מרי קייט ואשלי אולסן?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

14.11.2014 / 2:03

צמד התאומות האופנתי בעולם, שבילו את כל חייהן מול המצלמות (אבל ממש) - כבר לא נראה אותו הדבר. אז איך האחיות אולסן השתנו מאז ימי "צער גידול בנות"? וואלה! סלבס זהות כפולה

אימג'בנק GettyImages

השבוע גילה העולם, שאחד מהיסודות שעליו עומד העולם התערער. התאומות מרי קייט ואשלי אולסן - אלה שגילמו את אותו התפקיד של בייבי מישל טאנר בקומדיה המשפחתית מהניינטיז "צער גידול בנות", שהפגינו חזית אחידה על השטיח האדום, שלא טרחו להסביר מי מהן היא מי - כבר לא בדיוק זהות. הכל בגלל טיפול קוסמטי שעברה מרי קייט (ולא הראשון), גרמו לשינוי כל כך בולט בפניה, שכעת תוכלו לקרוא לה "התאומה הגסה מבין השתיים".

צמד ילדות הפלא הבלונדיניות, שהלהיבו את צעירי העולם מאז שהן בנות שנה (!) בלבד, חגג בקיץ האחרון 28 שנים של הפרעות אכילה עם קריירה כמעצבות אופנה נחשבות. עוד לפני, השתתפו בעשרות סרטי ילדים, הפציעו בשלל תפקידי אורח על המסך וחרכו המון שטיחים אדומים, כאשר בין לבין עמדו במרכז שמועות על הרגלי סמים, התנהגות של דיווה וניהלו רומנים מתוקשרים. לא פלא שהפפראצי רודפים אחריהן.

לאור השינוי שעבר על מחצית הצמד, וואלה! סלבס לא יכולה לוותר על בדיקת הפנים ה(כמעט) זהות של התאומות אולסן ומכניסה אתכם למכונת זמן עם מרי קייט ואשלי - כדי שתראו בעצמכם איך שתי הקטנות הפכו לגדולות, בוגרות ומוזרות במיוחד. מעניין מה הדוד ג'סי היה אומר על זה?


וואלה! סלבס גם היא מורכבת מצמד תאומות. יש את הנשמה הטובה, אבל יש גם את הכלבה. תלוי איך קמה באותו בוקר.


עוד מתיחות פנים: ג'נט ג'קסון | רנה זלווגר | אלן דג'נרס | ברוס ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully