וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה רנה זלווגר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

24.10.2014 / 0:42

ראיתם תמונות חדשות של כוכבת "ברידג'יט ג'ונס" ולא זיהיתם? לא תאמינו איזה שינוי עברו פניה של השחקנית רנה זלווגר, במהלך שני העשורים שבהם היא מככבת על המסך. וואלה! סלבס שעווה

רנה זלווגר/צילום

העולם נדהם לגלות השבוע כמה השנים השפיעו על פניה של רנה זלווגר. הבלונדינית בת ה-45, שעד לפני כעשור נחשבה לאחת הנשים העסוקות ביותר בתעשיית הקולנוע העולמית, צעדה על שטיח אדום ונוצץ במיוחד. אך לקח זמן מה עד שמישהו הבין שמדובר בשחקנית זוכת האוסקר, זו שגילמה על המסך את דמותה המפורסמת של ברידג'יט ג'ונס.

זלווגר, הגיעה לפני יותר מ-20 שנים להוליווד וזכתה בהערכת המבקרים לצד אהבת הקהל, כשהופיעה בשלל סרטים רציניים וכאלה קצת פחות. במקביל, ניהלה מערכות יחסים מתוקשרות עם גברים מוכרים בהם ג'ים קארי (המצחיק), בראדלי קופר (החתיך) וזמר הקאנטרי שהפך לבעלה ולגרוש שלה, קני צ'סני (הבוגדני). בין שלל הבכורות הנוצצות, פניה המפורסמות הופיעו גם בצילומי פפראצי, אך מעולם לא נראו כפי שתועדו באירוע האחרון שאליו - בתמונות שעוררו פליאה ברחבי העולם. פעם אחת יותר מדי אצל המנתח הפלסטי?

אחרי שהסבירה ש"אני נראית שונה, אבל מי לא נראה כך כשהוא מתבגר. אני שונה ושמחה יותר", וואלה! סלבס החליטה לבחון מקרוב את פניה של הכוכבת. לכן, היא מכניסה אתכם למכונת זמן עם זלווגר - כדי שתראו בעצמכם איזה שינוי עברה עם השנים. רנה, פניך השתנו מן הקצה אל הקצה.


וואלה! סלבס היתה שמחה להראות כמו רנה כשתהייה גדולה. כלומר, ברגע שיחליטו לעשות ממנה בובה למוזיאון השעווה.


עוד מתיחות פנים: אלן דג'נרס | ברוס ג'נר | קניה ווסט | פיבי מ"חברים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully