וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ג'נט ג'קסון?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

7.11.2014 / 2:41

האם מיס ג'קסון תהיה לנצח האחות הקטנה והמוצלחת פחות של מלך הפופ? אחרי שמועות על ניתוח פלסטי כושל השבוע, שימו לב איך השתנה המראה של ג'נט במהלך השנים. וואלה! סלבס צעקה

אימג'בנק GettyImages

אחת הזמרות המוכרות ביותר בהיסטוריה העולמית, פרפורמרית אגדית, אישה ששלטה בעבר במצעדי המוזיקה וברחבי הגלובוס - וכל מה שזוכרים לג'נט ג'קסון הוא דווקא את הייחוס המשפחתי שלה. טוב, ככה זה כשאת אחותו הקטנה של מי שנחשב ל"מלך הפופ" (וכעת כבר לא בין החיים), מייקל ג'קסון, אך בכל זאת מצליחה לזרוח ככוכבת גדולה בזכות עצמך לפרקים.

ג'נט דמיטה ג'ו ג'קסון, חגגה לפני כחצי שנה את יום הולדתה ה-48, בשקט יחסי עם בעלה השלישי - המיליארדר מקטאר שאיתו היא חיה במזרח התיכון, וויסאם אל מאנה. עם זאת, את התקופה האחרונה העבירה בשקט יחסי הרחק מעשות המצלמות, מה שאי אפשר לספר על מרבית חייה. מיס ג'קסון שחררה לא פחות מעשרה אלבומים, השתתפה כמה וכמה סרטי קולנוע ונתנה המון הופעות בטלוויזיה, עוד מאז שהיא בת 10. רגע, זה לפני שהציבור והמעריצים בחנו את הניתוחים הקוסמטיים שעברה, גם בפרצופה המפורסם.

השבוע היא הפציעה באירוע נוצץ, לא רק מכוסה כהלכה (השיח' דרש?) אלא גם נפוחה, מה שעורר שמועות על כך שעברה ניתוח פחות מוצלח בפניה. לאור החשד, וואלה! סלבס לא יכולה לוותר על בדיקת הפנים המשונות של ג'קסון ומכניסה אתכם למכונת זמן עם ג'נט - כדי שתראו בעצמכם איך האחות הקטנה, התבגרה להיות כוכבת עבר מתוחה. כנראה.


וואלה! סלבס תמיד רצתה להיות אחותו הקטנה של מייקל (הו, הקנאה ג'נט), אבל פחדה לשהות באותו חדר עם הקופיקו שלו.


עוד מתיחות פנים: רנה זלווגר | אלן דג'נרס | ברוס ג'נר | קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully