וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולולו: ג'נט ג'קסון התחתנה

שירות וואלה! סלבס

26.2.2013 / 10:19

למרות שהשמועות דיברו על אירוסין חשאיים, אחותו הקטנה של מלך הפופ המנוח אישרה שכבר הספיקה להתחתן עם המיליארדר וויסאם אל מאנה. כן, זהו בעלה השלישי. וואלה! סלבס מברוק

בוקר טוב לחובבי הניינטיז, הנה מבזק עדכני: ג'נט ג'קסון חשפה אמש (ב') כי נישאה לבן זוגה וויסאם אל מאנה - בחתונה חשאית שהתקיימה כבר בשנה שעברה. השמועות שנפוצו בחודשים האחרונים טענו כי השניים התארסו, אך ג'קסון חשפה באתר האינטרנט שלה כי היא והמיליארדר בעצם כבר נישאו, כך שכעת הם בעל ואישה. מעניין מה מייקל היה אומר על זה.

ג'נט ג'קסון. GettyImages
מס' 3. ג'נט ג'קסון ובעלה וויסאם אל מאנה/GettyImages

ג'קסון בת ה-49 ובעלה שנולד בקטאר המוסלמית, מיהרו להפריך את השמועות על חתונה גרנדיוזית, בגלל הונו של אל מאנה. "זה פשוט לא נכון", כתבה הכוכבת בהצהרה מיוחדת, "בשנה שעברה נישאנו בטקס קטן, פרטי ויפהפה". בנוסף, טרחה לציין שאת המתנות שקיבלו השניים, העבירו לצדקה לארגוני ילדים נזקקים, והוסיפו כי הם "מעריכים את השמירה על הפרטיות, שאפשרה לנו לחגוג בתקופה המשמחת הזו".

עבור הפופסטאר ואחותו הקטנה של מי שנחשב למלך הפופ המנוח, אלה הם נישואים מספר שלוש. בפעם הראשונה התחתנה בחשאי עם חבר להקת DeBarge בשנת 1984 והתגרשה כעבור שנה, כשהחתונה הבאה שלה היתה ב-91', עם הבמאי וכותב השירים רנה אליזונדו - עד לפרידתם בשנת 2000. בתקווה שהפעם היא תצליח לשמור אותו יותר זמן.


וואלה! סלבס היתה מתחתנת אפילו חמש פעמים, אבל צריכה קודם לקבל את ההצעה הראשונה שלה. היא חוששת שזה לא יקרה.


התרגיל הפתטי של ציון ברוך ויאנה יוסף

הורה גאה: אמיר פיי גוטמן אבא

רכלו על ג'נט והניינטיז גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully