וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורה גאה: אמיר פיי גוטמן אבא

וואלה סלבס

25.2.2013 / 21:45

אחלו מזל טוב לזמר ובן הזוג שלו ינאי פרישר, שהפכו היום להורים לבן בכור שהביאו באמצעות אם פונדקאית. השניים כבר בדרכם לפגוש את הבייבי המשותף בהודו. וואלה! סלבס אבא’ז

אם עד כה לאמיר פיי גוטמן - זמר, יוצר ובמאי שמתהדר בעוד שלל תארים מכובד - היתה סיבה לחוש גאווה, הרי שהיום (ב’) יש לו סיבה נוספת לשמוח, כיוון שהוא ובן זוגו ינאי פרישר, הפכו להורים לבן קטן. התינוק המשותף לשניים, שנישאו לפני כשלוש שנים, נולד באמצעות אם פונדקאית בהודו. תתחילו להתרגל לאבא פיי גוטמן.

ינאי פרישר, אמיר פיי גוטמן. אביב חופי
מזל טוב. אמיר פיי גוטמן וינאי פרישר/אביב חופי

כבר היום טסו האבאז הטריים והנרגשים למזרח הרחוק, כדי להביא משם את בנם הבכור, שאותו ככל הנראה יגדלו בישראל. תהליך הבאת הילד לעולם, כצפוי, לא היה קל לשני הגברים - אך עתה עם הלידה הוא הסתיים, כשהשניים הפכו לזוג הורים גאה.

פיי גוטמן ופרישר יחגגו בקיץ הקרוב עשור של זוגיות צמודה. הזמר שבקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-37, התפרסם לראשונה כחלק מלהקת “היי פייב”, שאמנם התפרקה זה מכבר אך תשחרר בקרוב שיר חדש. במהלך שנות פעילותו שחרר שני אלבומי סולו, שיחק במחזות כמו “הלהקה” ו”מרי לו” וביים מחזות זמר ומופעים. כעת, הוא כנראה כבר מוכן לתפקיד החדש בחייו - אבא במשרה מלאה. מזל טוב.


וואלה! סלבס אמנם גדלה ללא אבא, אבל תמיד אהבה להתחכך בזיפים העוקצניים על לחייה של אמא שלה.


הו, לא: דנה עדיני נפרדה מהחבר

התרגיל הפתטי של ציון ברוך ויאנה יוסף

אחלו לאמיר ובעלו מזל טוב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully