וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה בן סטילר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

5.12.2014 / 0:29

הייתם מאמינים שאתם צופים בכוכב "זולנדר" ו"פגוש את פוקרס" על המסך כבר 25 שנים? אבל איך בדיוק התבגר בן סטילר מול המצלמות במהלך התקופה הזו. צפו וגלו. וואלה! סלבס משתגעת

אימג'בנק GettyImages

בינינו, אתם משתגעים על בן סטילר? העולם מכיר אותו לא פחות 25 שנים, אוהב כמה דמויות מיתולוגיות שגילם בכישרון רב ולא מפסיק להתגלגל מצחוק - אבל כמה הבחינו שהשחקן ההוליוודי האהוב התבגר מול המצלמות. טוב, זה כבר לא צחוק, כיוון שהשבוע חגג 48 שנות חיים מול המצלמות.

סטילר, שהוא בן למשפחה שמופיעה על המסך (אביו הוא ג'רי סטילר, המוכר לכולם כאביו של ג'ורג' מהקומדיה המיתולוגית "סיינפלד"), החל לבלות כאיש מקצוע על סט הצילומים בסוף שנות השמונים. מאז, לא רק הפתיע ב"משתגעים על מרי", "זולנדר" ו"פגוש את הפוקרס", אלא גם נישא והביא לעולם שני ילדים וגילה שהוא סובל מהפרעה דו-קוטבית. הפרעה שממש כמו הכשרון הדרמטי שלו, ירש בגנים ממשפחתו.

אבל איך הכוכב המצחיקן התבגר מול המצלמות? כדי לבחון מה קרה לפנים של סטילר (שום מילה על הפרצוף של "זולנדר"), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם השחקן - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר בן מאז שהיה שחקן מתחיל שרוצה להיות כמו אבא ועד ליוצר המשעשע שהוא היום. הכי מתגלגלים.


וואלה! סלבס משעשעת רק את עצמה, וגם זה בעיקר כשהיא ממש שיכורה.


עוד מתיחות פנים: אן האת'וויי | קים קטרל | מרי קייט ואשלי אולסן | ג'נט ג'קסון

  • עוד באותו נושא:
  • בן סטילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully