וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה אורלנדו בלום?

ואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

9.1.2015 / 0:45

האקסית הלוהטת זרקה אותו, ביבר הלך איתו מכות, אבל הצ'ארם שלו כנראה לא פג - אז מה קרה לפניו של השחקן האנגלי אורלנדו בלום בכל השנים שבהן הוא מככב על המסך? וואלה! סלבס פורחת

אימג'בנק GettyImages

הוא כיכב בשוברי קופות ענקיים, הוא ניהל זוגיות נוצצת יחד עם אחת הנשים העסיסיות בעולם ובכל זאת, כל מה שזוכרים לאורלנדו בלום בשנה האחרונה, הוא את הקטטה שבה היה מעורב - מול אליל ילדות צווחן בשם ג'סטין ביבר. נו באמת, לא מדובר בעוד סטאר בהפרעה, אלא בשחקן מוכשר וכוכב על במונחים הוליוודיים, שיציין בסוף החודש 38 שנים לחייו.

בלום האנגלי, מופיע על המסך מאז סוף הניינטיז - אבל את התהילה הוא חייב לסדרת סרטי "שר הטבעות" שבה כיכב והפכה אותו לאחד הרווקים המבוקשים בהוליווד. לא מספיק שנישא והביא ילד עם הדוגמנית המתערטלת מירנדה קר (והספיק להיפרד ממנה בסוף 2013), המשיך לכבוש את המסך הגדול גם בסרטי "שודדי הקאריביים" (שעשו ממנו כוכב לכל המשפחה), "טרויה" ולאחרונה גם ב"ההוביט". פלא שצלמי הפפראצי לא הפסיקו לרדוף אחריו עם השנים?

אחרי כמעט שני עשורים בפרונט, איך השתנה המראה של החתיך הבריטי שמככב בפנטזיות של כמה וכמה מעריצים (גיקים) ברחבי העולם? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם בלום, כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר אורלנדו מאז שהיה טרי בשכונה ועד לשנים האחרונות, שבהן הוא שוב חזר לשוק הרווקים וכובש את לב הנשים.


וואלה! סלבס היתה עושה מתיחת פנים לעצמה, אבל מפחדת שתגלו שהיא נראית כמו שילוב של הוביט ויען מצוי.


עוד מתיחות פנים: ריקי מרטין | אליסה מילאנו | מאט לה בלנק | בן סטילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully