וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתגעת על בנג'י: קמרון דיאז התחתנה

שירות וואלה! סלבס

6.1.2015 / 9:59

השחקנית שהצהירה בעבר שהיא "לא הטיפוס המתחתן", החליפה אמש טבעות עם בן הזוג הרוקסטאר בנג'י מאדן - בטקס שנערך באחוזה פרטית בבוורלי הילס. קבלו את קמרון דיאז, כלה. וואלה! סלבס תפוסה

קמרון דיאז, בנג'י מאדן. גטי, עיבוד תמונה
כבר לא רווקה נחשקת! קמרון דיאז ובנג'י מאדן המרגשים/עיבוד תמונה, גטי

פצחו בצהלולים, הלא יאמן (במונחים של הוליווד) קרה: קמרון דיאז, שחקנית לוהטת ואישיות קולנועית מבוקשת, היא אישה נשואה למהדרין. הבלונדינית בת ה-42, התחתנה אמש (ב') עם בן הזוג המוזיקלי שלה בשנה האחרונה, סולן להקת גוד שארלוט, בנג'י מאדן בן ה-35.

האירוע המרגש, שאיש לא חשב שיקרה כל כך מהר, כלל סוף שבוע מקדים של מסיבת רווקות וחזרה למשפחה קרובה, כשהטקס הרשמי נערך באחוזה הפרטית של דיאז בלוס אנג'לס - בנוכחות כמה מהשמות הגדולים בתעשיית הקולנוע והמוזיקה האמריקנית. הכי מרגש!


עוד סיפורים נוצצים:
האם דפנה דה גרוט עוזבת הארץ?
בייבי נוצץ! בלייק לייבלי וריאן ריינולדס הורים
טום ואלכסה מ"המירוץ למיליון" עוברים טיפול 10,000

בנג'י מאדן, קמרון דיאז. ספלאש
הכי חתן-כלה. בנג'י מאדן עם קמרון דיאז/ספלאש

דיאז, שהצהירה בראיונות בעבר שהיא לא רואה את עצמה מתחתנת בחייה, הכירה את אהובה לפני פחות משנה בשידוך שסידרו לה החברה הטובה, השחקנית דרו ברימור ומי שנשואה לאחיו של החתן ג'ואל מאדן, ניקול ריצ'י. השניים, התארסו רגע לפני חג המולד בסוף החודש שעבר וארגנו את טקס הנישואים תוך ימים בודדים. בהודעה רשמית שהוציאו לתקשורת האמריקנית על ידי הדובר שלהם הלילה, הסבירו הנשואים הטריים כי "אנחנו לא יכולים להיות נרגשים יותר להתחיל את חיינו יחד, מוקפים בחברינו ובני המשפחה". כמה אהבה.

אחרי מסיבות רווקות שנערכה בביתה ביום שישי וארוחה אינטימית לבני המשפחה ביום ראשון - אתמול נערך הטקס המרכזי, שבו דיאז לבשה שמלת כלה, ממש כמו בשלל סרטים שבהם כיכבה. באחוזה הפרטית שבבוורלי הילס, הצטופפו בין השאר שחקניות על בהן גווינת' פאלטרו, ריס ווית'רספון, הדי ג'יי סמנת'ה רונסון, המפיק הידוע ג'פרי קצנברג וכמובן ברימור וריצ'י - שבנה היה גם נושא הטבעת בטקס.

הכלה גדולה

מתיחת פנים: איך השתנתה קמרון דיאז?

לכתבה המלאה
קמרון דיאז. ספלאש
ובכן, מדובר במציאה. קמרון דיאז באביב שעבר/ספלאש

בעוד שהחתן שתפס את הרווקה המבוקשת בילה שנים מחייו עם אושיות כמו פריס הילטון וכוכבת הריאליטי הולי מדיסון - הרזומה הרומנטי של דיאז איכותי קצת יותר. בעבר, ניהלה מערכות יחסים ארוכות עם ג'סטין טימברלייק, הראפר פי דידי, מאט דילן וג'ארד לטו.


וואלה! סלבס מודיעה כי התחתנה עם שמעון מהפלאפל, אבל ביקשה גט יום אחר כך, כי לא הסכים לתת לה תוספת טחינה.


רכלו על החתונה של קמרון דיאז בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully