וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קמרון דיאז?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

11.4.2014 / 0:01

לאחרונה היא אמנם חושפת איברים פרטיים בפומבי, אבל עוד לפני דיאז התפרסמה בזכות כישרון המשחק, הבלונד הזוהר והחיוך הרחב שלה. מה השתנה ב-20 השנים האחרונות? וואלה! סלבס מסכה

אימג'בנק GettyImages

מה עובר על קמרון דיאז? ייתכן שכוכבת העל ההוליוודית שלאחרונה לא רק דיברה את הווגינה שלה (!) על מסך הטלוויזיה, אלא גם נתפסה כשהיא משתוללת עם חברות בים ללא חזייה (או כל כיסוי אחר לאיבריה הצנועים) - פשוט מחפשת כותרות. כיוון שרצף המקרים האחרון שהביא אותה לכותרות (הצהובונים) לאחרונה, היה קשור דווקא לאיברים האינטימיים שלה ופחות להופעה בסרטים, כפי שהיא עושה בהצלחה רבה בשני העשורים שחלפו.

דיאז, התחילה בכלל כדוגמנית בלונדינית לוהטת, שהחליטה שתוכל להצליח גם בתעשיית הסרטים לכן נלחמה על תפקידה הקולנועי הראשון - בלהיט "המסכה" - שאחריו הכל הפך להיסטוריה ודיאז לשחקנית לגיטימית. מאז, לא רק שהספיקה לגלם שלל תפקידים ב"משתגעים על מרי", "המלאכיות של צ'רלי" ולתת את קולה לסדרת סרטי "שרק", אלא גם יצאה עם כמה מהכוכבים הלוהטים בעולם כמו ג'סטין טימברלייק וג'ארד לטו. מזיק לעור הפנים זה בטוח לא.

כדי לבחון איך השתנתה בקפידה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם דיאז היפהפייה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שקמרון עברה מאז שהתחילה כעוד בלונדינית על המסך הגדול ועד לכוכבת המשתוללת (מינוס) שהיא כיום. אז מה עבר על פניה של השחקנית עם השנים? קבלו כמה מנות של זוהר הוליוודי נדיר.


וואלה! סלבס ניסתה פעם לצבוע לבלונד-קמרון-דיאז, אבל יצא לה יותר נס-קפה-ניסים-גרמה.


עוד מתיחות פנים: סלין דיון | מילה קוניס | בן אפלק | ליידי גאגא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully