וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה? קמרון דיאז מדברת עם הווגינה שלה

שירות וואלה! סלבס

6.4.2014 / 16:23

אחרי שהביעה את דעתה על טיפוח השיער באיברים המוצנעים, דיאז דאגה לפטםט על הנושא המרתק גם בתכנית אירוח על המסך. התוצאה? סיפורים מהווגינה של הכוכבת. וואלה! סלבס שיכורה?

קמרון דיאז. יוטיוב, צילום מסך
מחבבת את המקום שבו החיים המתחילים. קמרון דיאז/צילום מסך, יוטיוב

יש כוכבים שפשוט לא מצליחים לשמור את האיברים הפרטיים שלהם, ובכן, פרטיים. נניח קמרון דיאז - שעלתה לאחרונה לכותרות אחרי שהמליצה בספרה החדש לנשים, שלא להסיר בלייזר את שיער הערווה שלהן (!). כעת, כך מתברר, השחקנית ההוליוודית פשוט לא מסוגלת להשאיר את פטפטת הבנות שלה בחדרי חדרים וממשיכה בסיפורים מהווגינה. הפעם זה קרה על מסך הטלוויזיה. מביך? תלוי את מי תשאלו.

עוד סלבס? כאן:
צפו: השאלה שגרמה לנינט טייב לפוצץ ראיון
רטוב מאוד: קמרון דיאז משתוללת טופלס
אבוי: מיכל אנסקי עוברת על החוק

דיאז, התארחה בסוף השבוע בתכנית הטוק-שואו הפופולרית של גרהאם נורטון באנגליה, לצדם של קיילי מינוג וראסל קרואו. אבל איש לא ציפה שבשלב מסוים, דיאז תוריד את הראש ותדבר ישירות לשיער שבאזור האיבר הנשי שלה. כן, זה אכן קרה מול המצלמות והאורחים הנבוכים, שנותרו מצולקים למשך שארית חייהם בגלל המעשה.

"למה אתן שם?", התכופפה דיאז ושאלה את שיער הערווה (עם הסטאר קוואלי, כנראה) שלה - אחרי שציטטו את מה שכתבה בספרה החדש, זה בו היא מפצירה בנשים שלא להיכנע לאופנות בטיפולים לצמיתות, אלא לעשות מה שמרגיש להן נכון לגופן. אחר כך, אמרה לקהל העצבני בתכנית, "אני חושבת שאנחנו צריכים לדעת איך הגוף שלנו פועל", כתירוץ למעשה. אוקיי, בלונדה.


וואלה! סלבס מדברת אל הפטמות השובבות שלה, בכל פעם שאחת מהן נשארת מכוסה למשך יותר משעתיים.


רכלו על השיחה של דיאז ושיער הערווה שלה בפיייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully