וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה בן אפלק?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

21.3.2014 / 0:01

החתיך של הוליווד הפך לכוכב על, התרסק בגלל הפרסום ברחבי העולם וחזר לטופ כשחקן-במאי מוערך. איך אפלק התבגר בעשרים השנים שבן הוא מופיע על המסך? צפו. וואלה! סלבס הבוגרת

בן אפלק/מתיחת פנים

לפני כשנה וחצי, פחות או יותר, כאשר בן אפלק חגג את יום הולדתו ה-40, אפילו הוא עצמו חשב שהקריירה שלו במגמת דעיכה. הצעיר ההוליוודי הנחשק של סוף המילניום הפך לכוכב נופל, כזה שבמשך עשור שלם הופיע רק במדורי הרכילות (וגם זה רק בגלל הגזרה המתעגלת שלו) או בסרטים שיכלו להיות להיטים אבל הפכו לכישלונות מביכים בקופות. ואז הוא שינה סטטוס לשחקן/ במאי, זכה בכמה פסלוני אוסקר וחזר להיות הסחורה הכי חמה בתעשיית הקולנוע.

אפלק, הפציע בכמה פיצ'רים מהניינטיז שהפכו לסרטי פולחן ("עכברי הקניון", מישהו?) – אבל את הפריצה הגדולה עשה יחד עם חברו הטוב מאט דיימון, כשכתבו יחד את התסריט זוכה הפרסים של "סיפורו של ויל האנטינג", שבו גם כיכבו. אחר כך, היו מערכות יחסים מתועדות מאוד עם גווינת' פאלטרו וג'ניפר לופז (כולל הצעת נישואים שלא מומשה), חתונה עם ג'ניפר גארנר וכמה בנות משותפות חדשות, אבל גם התמכרויות ומכוני גמילה, שגרמו לו להשמין ולהתכווץ בהתאם.

רגע לפני שייכנס לחליפה של "באטמן" ויופיע בסרט אקשן לצד גל-"וונדר וומן"-גדות, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של אפלק ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם מה עבר על החתיך ההוליוודי שהתבגר והפך לשחקן, במאי, איש משפחה ופרצוף נאה. בהחלט.


וואלה! סלבס חשבה לגדל זקן כמו זה של אפלק, אבל אז גילתה שהזיפים גורמים לה להיראות מלוכלכת אפילו יותר.


עוד מתיחות פנים: ליידי גאגא | קייט הדסון | קייט בלנשט | מת'יו מקונוהי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully