וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קייט הדסון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

7.3.2014 / 0:31

ההוליוודית הבלונדינית שהרשימה את העולם על השטיח האדום של טקס האוסקר האחרון, מככבת על המסך ולאו דווקא בזכות הקשר המשפחתי. אז איך השתנתה על המסך? וואלה! סלבס בלונדי

אימג'בנק GettyImages

מי היה מאמין שילידת קליפורניה שהתחילה כ"הבת של", תהפוך לאחת השחקניות המצליחות ביותר בלי שום קשר לאמה המצליחה. זה הסיפור של קייט הדסון, שממרומי גיל 35, מתחזקת קריירה של 15 שנים בשואו ביזנס כשחקנית מצליחה בזכות עצמה - שהופכת את הסרטים שבהם היא מככבת ללהיטים שוברי קופות ואת מדורי הבידור מעבר לים למשעשעים הרבה יותר, בזכות החיוך הגדול שלה.

בסדר, הכל התחיל כשבתה של גולדי הון הפתיעה כשחקנית אורחת על המסך הקטן - אבל רגע אחרי חגיגת המילניום, הפכה לפנים מוכרות בכל בית בזכות הסרטים "כמעט מפורסמים" ו"איך להיפטר מבחור ב-10 ימים". בין לבין, ניהלה קשרים רומנטיים עם כמה גברברים נחשקים בשכונה (בהם אוון ווילסון והית' לדג'ר) והביאה לעולם שני בנים משני בני זוג שונים.

לטקס האוסקר שבו היא נכחה השבוע, הדסון הגיעה כשהיא מדהימה את חבריה לתעשיית הקולנוע ומשכה תשומת לב על השטיח האדום - לפחות כמו המועמדים הגדולים של הערב. אבל איך המראה שלה השתנה עם השנים? וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של קייט ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם מדוע הבלונדינית החייכנית היא אחת הנשים המדוברות ביותר בהוליווד.


וואלה! סלבס היתה רוצה להיות הגרסה המשודרגת של קייט. רק עם שיער ירוק, עין פוזלת ורגל קצרה.


עוד מתיחות פנים: קייט בלנשט | מת'יו מקונוהי | סינדי קרופורד | ג'ניפר גארנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully