וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ג'ניפר גארנר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

7.2.2014 / 0:44

השחקנית עם העיניים הגדולות והחיוך הנצחי, או אשתו של בן אפלק עבורכם, כבר לא כזו צעירה. אז מה עבר על המראה של ג'ניפר גארנר מאז שהעולם מכיר אותה? וואלה! סלבס מילף

אימג'בנק GettyImages

לא יאמן, אבל ג'ניפר גארנר - שחקנית מוכשרת, החצי הנשי של פאוור קאפל הוליוודי ענק ואמא במשרה מלאה - כבר לא כל כך צעירה. סליחה, ממש לא צעירה, אלא אישה בוגרת בת 41. רואים עליה את השנים? ובכן, נראה שלא ממש.

מאז שהופיעה לראשונה על המסך, כחלק מצוות הדמויות של הדרמה הטלוויזיונית מהניינטיז "פליסיטי", גארנר משתמשת בעיניים גדולות ובחיוך הנצחי שלה כדי להרשים על המסך. תוכלו לראות את השחקנית בלהיט אקשן עתיר תקציב או בקומדיה רומנטית, כמעט כמו החיים שהיא חולקת עם אחד מהגולדן בויז של הוליווד - בעלה בשמונה השנים האחרונות, השחקן בן אפלק. עובדה, לשניים אפילו שלושה ילדים חמודים, שבטח עודדו אותה להשתתף בלהיט הקולנועי המדובר שלה מהתקופה האחרונה, "מועדון הלקוחות של דאלאס".

כדי לבחון איך מיס גארנר השתנתה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ג'ניפר - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהתחילה כפנים רעננות על המסך הקטן ועד למילף המתבגרת שהיא כיום. דרדוויל השפיע עליה? בחנו בעצמכם איך החיוך נותר על פניה של הכוכבת.


וואלה! סלבס לא מחייכת מאז התקרית עם השיניים שלה והעדשה הסדוקה. נו, הסרט "חמש מצלמות שבורות", צולם בהשראתה.


עוד מתיחות פנים: קלאודיה שיפר | שאקירה | מאט דיימון | שרליז ת'רון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully