וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה שרליז ת'רון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

10.1.2014 / 2:40

אחת הנשים היפות ביותר בהוליווד, לא רק יוצאת עם גברים לוהטים במיוחד - אלא גם מצליחה לשמור על מראה מפתה מחוץ למסך הגדול. איך ת'רון התבגרה? צפו. וואלה! סלבס גולדן

עריכת וידאו: מתן חדד

קשה להאמין, אבל שרליז ת'רון היפהפיה, זכתה בפרס האוסקר הנוצץ על הסרט "מונסטר" - אחרי שהעלתה במשקה והתחמשה באיפור כבד מאוד, שהסתיר את החינניות הכובשת שלה. בשאר הסרטים שהם השתתפה השחקנית, כבשה את המסך עם הבלונד הזוהר, הכשרון הדרמטי שלה וכמובן, יופייה העדין, שגורם לצלמים בהוליווד לרדוף אחריה מאז תחילת המילניום.

ת'רון, שהגיעה ללוס אנג'לס ממולדתה דרום אפריקה (אחרי סיבוב קצר כדוגמנית באיטליה), כובשת לא רק את לב הצופים על המסך הגדול בחיוך ממיס במיוחד - אלא גם כמה גברברים לוהטים. מלבד בנה הפעוט שאימצה לפני כשנתיים, לאחרונה נקשרה רומנטית לשחקן המבוגר שון פן (15 שנים, בקטנה), כשלפניכן יצאה עם שחקנים ורוקסטאר לוהטים. פאן.

אבל איך זוכת האוסקר השווה התבגרה בהוליווד? בכדי לבדוק אם שרליז בכלל השתנתה במהלך השנים שבהן היא מככבת בסרטים, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של ת'רון - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה, מאז שהיתה שחקנית עולה עם פני פורצלן ועד לימינו, כשהיא אחת הנשים המדוברות ביותר בהוליווד, נוצץ.


וואלה! סלבס ניסתה בלונד א-לה-ת'רון, אבל סיימה עם כתום דוכיפת על השיער.


עוד מתיחות פנים: פינק | ארנולד שוורצנגר | סקרלט ג'והנסון | טרי האצ'ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully