וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה פינק?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

3.1.2014 / 0:00

כבר 15 שנים שפינק צווחת על הבמות, מזיעה ועושה שרירים ושירים, כאלה שמקפיצים את הקהל. אבל איך התבגרה הזמרת הכי ורודה בתעשיית המוזיקה? צפו. וואלה! סלבס שחורה

עריכה: מתן חדד

מה דעתכם על אלישיה בת' מור, או כפי שאתם כנראה מכירים אותה - הזמרת פינק? פצצת האנרגיה על הבמה, זו שמכניסה קצת צבע לתעשיית המוזיקה האמריקנית ובעקבותיה גם לעולם כולו, מופיעה ברחבי העולם כבר כ-15 שנים, מאז שהייתה בשנות העשרים המוקדמות לחייה. כעת, כשהיא כבר בת 34, גברת ורוד היא אמא במשרה מלאה ופרפורמרית מיוזעת במופעי ענק.

פינק, שכינתה את עצמה כך (כולל סימן הקריאה! במקום האות הלועזית - I) לא בעקבות צבע השיער הזרחני שבו התפארה אלא בגלל הדם החם שלה, החלה בכלל בתור חלק מהרכב בנות כשהיתה נערה. אחרי שמנהלי חברות התקליטים הבינו שהיא זו שיכולה להרים את המסיבה, היא הוציאה אלבום ואז עוד המון להיטים, תוך כדי שהיא משוויצה בגוף השרירי שלה.

אבל מה עם הפנים הנאות? בכדי לבדוק איך הזמרת עם הקול המחוספס השתנתה במהלך השנים שבהן היא שרה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של פינק - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה, מאז שהיתה זמרת צבעונית אך פחות מוכרת ועד לימינו, אחרי שהגיעה לראש מצעדי הפזמונים, עברה מאות הופעות על המסך ושרפה כמה עשרות במות. גט דה פארטי סטארטד.


וואלה! סלבס צבעה את שערה בצהוב בננה, אבל זה נראה כמו ירוק נזלת. מעתה, תקראו לה "סחוג".


עוד מתיחות פנים: ארנולד שוורצנגר | סקרלט ג'והנסון | טרי האצ'ר | פריס הילטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully