וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה פריס הילטון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

6.12.2013 / 0:21

היא התחילה כדוגמנית, המשיכה ככוכבנית ריאליטי עם קלטת סקס ואז הפכה לדבר הכי חם בהוליווד. כלומר, עד שקרדשיאן הגיעה. אז מה עבר על פריס הילטון? הציצו. וואלה! סלבס BFF

אימג'בנק GettyImages

סלבריטאי שהוא פליט ריאליטי? פריס הילטון אולי המציאה את המונח, בתור יורשת אימפריית בתי המלון היוקרתיים שכיכבה בכמה סדרות מציאות, בתקופה שבה עוד היו המצאה טרייה על המסך. הבלונדינית שגדלה בתור ילדה-מפונקת-בוורלי-הילס, הספיקה לא רק להפוך למעצמה בזכות הטראש-שיק שלה, אלא גם להעביר את מרבית חייה מול המצלמות.

הילטון בת ה-32, התחילה בכלל כנערה-דוגמנית מיוחסת. אחר כך, הגיעה סדרת הריאליטי עם ניקול ריצ'י, שבה הושלכו לחיים בתנאים "פשוטים" רק כדי לראות איך יגיבו. משם, הדרך לכלבלב בתוך תיק יוקרה, מוצרי אופנה, תחרות לחיפוש ה-BFF שלה, מעצר, משפט ועוד מאסר מתוקשר (אך קצר) על נהיגה בשכרות, בני זוג מפורסמים וכמובן - קלטת הסקס "לילה אחד בפריס", הפכו אותה לאחת הצעירות המבוקשות על ידי צלמי הפפראצי. כלומר, עד שחברת הילדות שלה, קים קרדשיאן, הפכה לתפוח אדמה לוהט יותר.

אם ראינו אותה במשך שנים במדורי הרכילות, איך הילטון התבגרה מול המצלמות? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם פריס (שנקראה על שם העיר שבה עשו אותה, כנראה) - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה הבלונדה מאז שהתחיל כעוד "בת של" ועד לאשת החברה המעושרת שהיא כיום. מה בדיוק עבר על פניה המאופרות בכבדות? שימו לב, זה עשוי להפתיע אתכם.


יש רגעים שבהם וואלה! סלבס חשה כמו התואמת המקומית של הילטון. פרחה, צבועה, קלה להשגה ואוהבת את זה.


עוד מתיחות פנים: יו ג'קמן | ג'יזל בונדשן | ריס ווית'רספון | גוון סטפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully