וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה גוון סטפני?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

8.11.2013 / 0:01

רגע לפני שבטן ההריון (השלישי) של הרוקסטאר יוצאת החוצה - הציצו וגלו מה עבר על פניה של גוון סטפני במהלך השנים שהעולם מכיר אותה. כן, היא בת 44. וואלה! סלבס הרג'וקו

מתיחת פנים - איך השתנתה גוון סטפני?/וואלה! סלבס

לפני כחודשיים, העולם גילה שגוון סטפני בת ה-44, נושאת ברחמה צאצא שלישי. העובדה שהגברת הבלונדינית של להקת נו דאוט - תוך כדי שהיא מתחזקת פיגורה חטובה - בהריון נוסף באמצע שנות הארבעים לחייה, לא אמורה להפתיע את מי שעוקב אחרי הזמרת הלוהטת, שמשתדלת לשמור על חייה האישיים כמה שיותר פרטיים.

סטפני, הצלע הבולטת של להקת הרוק וזמרת סולו עם איכויות פופ (שלא יביישו את הדיוות הגדולות של תעשיית המוזיקה), מנהיגה כבר שני עשורים את המוזיקאים שלצדה עם חוצפה ואטיטוד עוקצני, כשהיא תמיד מקפידה על שיק אישי של פופסטאר. זאת הסיבה, כנראה, שצלמי הפפראצי אוהבים לתעד אותה לבושה (ולא רק בחולצות בטן). הרי מיס סטפני (בת דודה רחוקה של מדונה) תמיד מסודרת ומרשימה, גם כשהיא לא צועדת על השטיח האדום.

רגע לפני שהבטןכבר ממש בולטת, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם גוון - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז רוקסטארית צעירה ופרועה למדי ועד למילף ההוליוודית הלוהטת שהיא היום. תוכלו לבחון מה עבר על פניה בין השנים, ולראות את השינוי, או היעדר השינוי החיצוני של סטפני. כי היא ג'סט אה גירל, לא?


היא אמנם לא עברה שלושה הריונות, אבל וואלה! סלבס מתחזקת בעצמה כרס מרשימה. שיק?


עוד מתיחות פנים: סילבסטר סטאלון | דרו ברימור | טורי ספלינג | נעמי קמפבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully