וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה סילבסטר סטאלון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

1.11.2013 / 0:11

לסת חזקה, גוף מסוקס והרבה הרבה אקשן בחיים - הפכו את סיךבסטר סטאלון לכוכב אקשן ענקי, עם אחד הפרצופים הכי מוכרים בהוליווד. איך השתנה עד גיל 67? וואלה! סלבס קשוחה

אימג'בנק GettyImages

גוף בנוי לתלפיות, מבטא סמי-איטלקי ועיניים של נמר - הפכו את סילבסטר סטאלון לאחד מכוכבי סרטי האקשן הגדולים ביותר של כל הזמנים. למרות ששיחק בעשרות סרטי פיצוצים מאז הסבנטיז ועד היום כשהוא בגיל 67, נדמה שאדון "רמבו" עדיין יותר בכושר מהרבה שחקנים שמככבים על המסך ההוליוודי.

אחרי קריירה קצרה כשחקן פורנו - סטאלון גילם דמויות אייקוניות בזו אחר זו, בין אם כמתאגרף חסר מנוח או כלוחם עשוי ללא חת, בכולן חטף מהלומות ופגע גם בפניו המתועדות. אבל אם סצנת פעולה לא השחיתה את הלסת המזוהה של "רוקי" (שקיבלה את צורתה עוד כשנולד בהליך מסובך) - אז אין סיבה שלא תזהו אותו על המסך או בצילומי הפפראצי.

בכדי לבדוק איך סילבסטר, חייל ממושמע בצבא פעלולי האקשן, השתנתה עם השנים שבהן הוא משמש כהשראה לתחפושות האלווין, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של סטאלון - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר, מאז שהיה קשוח נטול קמטי הבעה ועד לימינו, אחרי שחטף מאות מכות לפנים. סוג של, אם היתה תקלה. סליי, אתה גיבור.


וואלה! סלבס ניסתה להפוך לכוכבת אקשן בעצמה, אבל כל האקשן שהצליחה לעשות הגיעה מחדר המיטות.


עוד מתיחות פנים: דרו ברימור | טורי ספלינג | נעמי קמפבל | סנדרה בולוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully