וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה טורי ספלינג?

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews, אימג'בנק - GettyImages

18.10.2013 / 3:15

זהירות, מדובר בתמונות קשות - מי שזכורה כ'דונה מרטין' האגדית של "90210", עברה ניתוח, או שניים, או עשרה במהלך השנים האחרונות. בואו לראות ולשפוט. וואלה! סלבס ניינטיז

מתיחת פנים: טורי ספלינג/עריכה: רן צימט

רגע של דמיון מודרך: אתם חוזרים בזמן אל שנות התשעים החביבות, לתקופה שבה "בוורלי הילס, 90210" היתה הדרמה הכי נצפית על המסך הקטן, אז העולם נאלץ להתחלק למחנה של קלי מול מחנה ברנדה, יקום שבו סטיב היה הדושבאג הכי גדול, דילן היה הילד הכי רע ודונה הבלונדינית, או בשמה האמיתי - טורי ספלינג - היתה הילדה המפונקת שקיבלה תפקיד בסדרה רק כי אביה היה המפיק הראשי. רגע, זה באמת היה הסיפור!

ספלינג, שכיום כבר בת 40 (!), היא אחת השחקניות הכי מוכרות שיצאו מהדרמה הפופולרית ההיא. כבתו של המפיק הטלוויזיוני הכל יכול בהוליווד, ארון ספלינג, היא גדלה כילדת פלא על המסך הקטן - גם אם לא היתה כשרונית מדי. אחרי בוורלי הילס, הופיעה בכמה סרטי הפארודיה "מת לצעוק", הפתיעה בריאליטי על חייה עם בעלה דין מקדרמוט והילדודס – ובעיקר זכתה לככב במדורי הרכילות כמי שפעם היתה משהו. אאוץ'.

בכדי לבדוק איך דונה מרטין (גרג'ואייטס!) השתנתה עם השנים שבהן הופיעה לפרקים בטלוויזיה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של ספלינג - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה טורי, מאז שהופיעה ב"ספינת האהבה" ועד לימינו, אחרי שחוותה כמה עשרות ניתוחים פלסטיים, ככל הנראה. הכי בלונדינית מהגבעות הנוצצות של אל.איי.


הפעם האחרונה שבה וואלה! סלבס ראתה כל כך הרבה חומר מלאכותי, היתה כשהגיעה בטעות למחסן של ד"ר פלסטיק.


עוד מתיחות פנים: נעמי קמפבל | סנדרה בולוק | אלטון ג'ון | קורטני קוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully