וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה אלטון ג'ון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

27.9.2013 / 0:29

אחד מהדיוות הגדולות של תעשיית הבידור, זכה לתואר אצולה ממלכת אנגליה ונכנס לרשימת אנשי הבידור הכי מוכשרים בעולם. אבל איך הוא התבגר עם השנים? צפו. וואלה! סלבס טינופת

אימג'בנק GettyImages

את סר אלטון הרקולס ג'ון (כן, זה שם הבמה של אדון רג'ינלד קנת' דווייט), אין באמת צורך להציג. הרי לא מדובר בזמר-יוצר בריטי קריר ומחושב, אלא בדיווה של ממש, כולל המניירות, פליטות הפה העצבניות, חולצות הפאייטים והסכסוכים המאוד-מתוקשרים. כבר ארבעה עשורים (פלוס), אלטון בן ה-66 לא מפסיק לבדר את העולם, אם ביצירה או בשערוריות שהוא מספק, גם מול המצלמות.

הזמר, סטרייט שבהמשך יצא מהארון הגלאם והפך לגיי אייקון, שהוא פרפורמר בחסד שזכה בפרסים, הופיע מאות פעמים על הבמה וכתב אלפי שירים - הוא ללא ספק אחת הדמויות המתועדות והצבעוניות ביותר בתרבות הפופולרית. היי, הוא הספיק לריב ולהשלים עם כל תעשיית הבידור ואפילו ביקר בישראל. התנהגותו המוחצנות וצורתו החיצונית של הביץ', גרמו לכך שאנשים יתאהבו בו, או ישנאו אותו לגמרי. באיזה צד אתם?

כדי לבדוק איך הסר המעונב (טוב, ממש לא) השתנה עם השנים על הבמה (וגם מחוצה לה), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם אלטון ג'ון - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר מאז שהופיע לראשונה אי אז בסבנטיז (ענתיקה) מוערך ועד לאושיה הוורודה שהוא היום. שימו לב, הכי לא מדובר בנר בוער ברוח.


וואלה! סלבס היתה שמחה להיות צבעונית כמו אלטון-קשת בענן-ג'ון, מינוס הפה הענק שלו.


עוד מתיחות פנים: קורטני קוקס | אווה לונגוריה | פמלה אנדרסון | וויל סמית'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully