וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קורטני קוקס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

20.9.2013 / 0:42

פעם היו לה חברים מצחיקים, כעת קורטני קוקס היא קוגרית לוהטת. אבל מה עבר על המראה שלה מאז שגילמה את מוניקה ועד שהפכה לגרושה השובבה של היום? צפו. וואלה! סלבס שורטת

אימג'בנק GettyImages

מה דעתכם על קוגרית בת 49, שאפילו מתגאה בעובדה שהיא לא רק שמורה היטב - אלא גם טורפת גברברים? קורטני קוקס, פעם הצלע שמנה שהפכה לחטובה בצוות "חברים" וכעת גרושה לוהטת וכוכבת בסדרה לא פחות משעשעת (נו, "קוגר טאון"), היא אחת מהשחקניות ההוליוודיות החביבות ביותר גם כיום.

אם בתחילת הקריירה היא רקדה בקליפים של רוקסטארים מזדקנים, אחר כך כיכבה בסיטקום להיטי וצרחה בכל סרטי האימה בסדרת "הצעקה", אז כיום היא מסתפקת בחיים שקטים יחסית, יחד עם בתה המשותפת עם האקס דיוויד ארקט - קוקו - בילוי עם הבויפרנד מהמסך גם בחיים האישיים, וכנראה שגם הרבה ספורט וביקורים אצל הפלסטיקאי. אחרת, איך תסבירו שכמעט שלא רואים עליה את השנים שחלפו בשני העשורים שבהם היא מבדרת אותנו?

כדי לבדוק איך קוקס התבגרה מול צלמי הפפראצי (כולל קמט או שניים, שבטח נוספו בגלל כל הצווחות בסרטי הקולנוע שלה), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם "מוניקה" הנוירוטית - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה החברה לשעבר, מאז שהופיע לראשונה בפרסומות ועד לכוכבת האהובה שהיא כיום. היוש, טורפת.


וואלה! סלבס גם היא משמינה ומרזה, אבל לא רק בגלל ה"חברים" שלה.


עוד מתיחות פנים: אווה לונגוריה | פמלה אנדרסון | וויל סמית' | וויטני יוסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully