וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קלאודיה שיפר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

31.1.2014 / 0:02

הגרמנייה הבלונדינית, שהלהיבה את העולם כולו בתקופת הסופר מודלז של הניינטיז נעלמה? לא תאמינו איך קלאודיה שיפר נראית היום - כשהיא כבר בת 43. וואלה! סלבס סופרמרקט

עריכה: מתן חדד

כמה שנים אתם מכירים את קלאודיה שיפר? ממש כמו היידי או נעמי, נדמה שדוגמנית העל הגרמנייה נמצאת בביזנס הזוהר כל חייה. בכל זאת, שיפר בת ה-43 היא חברה של כבוד בנבחרת הנשים שעיטרו את שערי המגזינים וצעדו על המסלולים, בעידן הסופר מודלז של הניינטיז.

קלאודיה, החלה לעבוד כדוגמנית בסוף שנות השמונים של המאה הקודמת, כך שרגע אחרי שעיטרה שער של מגזין נחשב - נבחרה להיות ה"פנים" של בית האופנה שאנל. אחר כך, הגיעו שלל קמפיינים ברחבי העולם, הופעות אורח בסרטים וקליפים בלתי נשכחים, כולל רומן מתוקשר עם הקוסם דיוויד קופרפילד - שהפכו אותה לאישה שכיכבה על יותר שערי עיתונים מכל דוגמנית אחרת בהיסטוריה.

כעת, כשדוגמנית העל כבר אמא לשלושה ילדים בלונדיניים בעצמה (ולמען האמת, עובדת קצת פחות מבעבר), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של שיפר - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שהדוגמנית עברה מאז שהיתה ילדה בעלת מראה אירופי קלאסי ועד לשנים האחרונות, כשהיא עדיןן מחזיקה באחד הפרצופים המפורסמים ביותר על הגלובוס. אישה יפה? אתם קובעים.


וואלה! סלבס לא בקטע של סופר מודלז, אלא בכיוון של סופרמרקט. שכונתית יותר.


עוד מתיחות פנים: שאקירה | מאט דיימון | שרליז ת'רון | פינק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully