וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קייט בלנשט?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

28.2.2014 / 0:05

השחקנית המהוללת שזוכה להערכת המבקרים בהוליווד כבר שני עשורים, ככל הנראה תוסיף בקרוב למדף הפרסים את פסלון האוסקר היוקרתי. אבל איך התבגרה עם השנים? וואלה! סלבס זהובה

עריכה: רן צימט

שחקנית מהוללת, אישה אצילית או בלונדינית משובחת? נראה שכל התשובות נכונות עבור קייט בלנשט, שתהייה ככל הנראה זו שתניף את פסלון האוסקר המוזהב בטקס הנוצץ שייערך בשבוע הבא. אבל לא מדובר בהוליוודית קלאסית, אלא בעוד ייבוא מוצלח מאוסטרליה, שכבר שני עשורים בוחרת את התפקידים על המסך ועל הבמה בקפידה, במראה מאופק משהו.

בלנשט הענוגה, שתחגוג השנה 45 שנות דרמה, הצליחה לשמור על הפאסון במהלך שנות התהילה שלה - מבלי לעורר סקנדל. היא נחשבת לאישיות שחביבה על כמה ממעצבי העל המובילים, צועדת על שטיחים אדומים כאילו היו טיול שגרתי בפארק וקופצת לסט הצילומים (נניח של "שר הטבעות" או "הטייס") מדי פעם, כשהיא מפנה זמן אחרי טיפול בשלושת ילדיה ומתבגרת בחינניות.

כדי לבדוק איך בלנשט (יסמין הכחולה, עבורכם) התבגרה על המסך של הוליווד, תוך כדי שהיא שומרת על קרירות ונותנת הופעה אמוציונלית על המסך, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של קייט ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם שהבלונדינית הפריג'ידית היא כנראה המועמדת השמורה ביותר לזכייה בפרס האקדמיה האמריקנית לקולנוע.


וואלה! סלבס גם היא כחולה. ככה זה כשאת ישנה תחת כיפת השמיים בחורף.


עוד מתיחות פנים: מת'יו מקונוהי | סינדי קרופורד | ג'ניפר גארנר | קלאודיה שיפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully