וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה סלין דיון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

4.4.2014 / 0:14

את הקול הצלול שלה אתם כנראה מכירים טוב, אבל מה השתנה במראה של סלין דיון במהלך שלושת העשורים שהם היא מככבת על הבמות? שימו לב איך הדיווה התבגרה. וואלה! סלבס תרועה

אימג'בנק GettyImages

אם נולדתם לפני שנות התשעים של המאה שעברה, סביר להניח ששמעתם את הבלדה על לבה של סלין דיון - זו שליוותה את הסרט המגה-מצליח "טיטאניק" - בערך 1,547,229 פעמים. הזמרת הקנדית, שמתמחה בבלדות שמאלציות ושירים סוחטי דמעות, עלתה לכותרות בתחילת הניינטיז עם כמה להיטים במצעדי הפזמונים, ומאז סוחפת אחריה קהל מעריצים אדוק מכל רחבי העולם.

במהלך הקריירה הארוכה של דיון, שחגגה השבוע 46 שנות צווחות והילולה, הספיקה הזמרת לעבור בתחרות האירוויזיון (כנציגת שוויץ), להוציא מעל ל-25 אלבומים (!), להתחתן עם מנהלה האישי (שגדול ממנה רק ב-26 שנים) ולהביא איתו לעולם שלושה ילדים משותפים. דיון, גם מילאה מאות פעמים את אולמות המופעים בלאס ווגאס, יצאה פעמיים לפסק זמן ממושך, רכשה אחוזת ענק (בגודל של שכונה ממוצעת, כולל פארק המים הפרטי) ולהעמיד אותה למכירה.

כדי לחגוג את יום הולדתה של הגברת ומיתרי הקול המרטיטים, וואלה! סלבס לא יכולה לוותר על בדיקת הפנים המתוחות של סלין ומכניסה אתכם למכונת זמן אמיתית - כדי שתראו בעצמכם איך מיס דיון השדופה, התבגרה להיות דיווה אבל צנועה, עם תווי פנים שמורים כהלכה.


וואלה! סלבס צווחת מאושר, בכל פעם שקוראים לה בכינוי החיבה "מעבורת".


עוד מתיחות פנים: מילה קוניס | בן אפלק | ליידי גאגא | קייט הדסון

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully