וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דפנה דה גרוט עוזבת הארץ?

וואלה! סלבס

6.1.2015 / 0:11

האקסית של גיא גיאור, עוזבת את ישראל לטובת מגורים משותפים עם החבר המיליונר מיטש גולדהאר? לאחרונה דפנה דה גרוט הודיעה שלא תבלה בישראל בחודשים הקרובים. וואלה! סלבס יורדת

דפנה דה גרוט. ראובן שניידר
אז יאללה ביי? דפנה דה גרוט/ראובן שניידר

האם אירוסיהם של גיא גיאור ולירן כוהנר ממשיכים להרעיש את הביצה? מאז שוואלה! סלבס סיפרה לכם שהשורד לשעבר ומלכת היופי במיל' מתחתנים - נדמה שגם בגזרת האקסים שלהם, חיי האהבה פעילים.

רק לפני יומיים זה היה הזמר נתן גושן, מי שחימם בעבר את לילותיה של כוהנר, שהודיע על אירוסיו לזוגתו בשנה האחרונה. עכשיו מגיע תורה של האקסית המיתולגית של "הרווק" גיאור, דפנה דה גרוט. בסביבתה מעידים על התחממות בגזרת היחסים עם בן הזוג בחצי שנה האחרונה, מיטשל (מיטש) גולדהאר, וכן על כך שהיא עוזבת את ישראל לטובת מגורים עם החבר, שהוא, אם היה ספק, מילארדר.


רוצים עוד חדשות חמות?
החבר החדש של ג'סטין ביבר: הבן של מייקל ג'קסון
הניתוח הביזארי של אביבית בר זוהר
נעמי קמפבל מאבדת את זה. שוב

דפנה דה גרוט מיצ' גולדהאר. אור גפן וברני ארדוב, עיבוד תמונה
אל תשכחו לבקר. דפנה דה גרוט ומיטשל גולדהאר/עיבוד תמונה, אור גפן וברני ארדוב

דה גרוט בת ה-29, מנהלת בחצי השנה האחרונה זוגיות טרנס-אטלנטית עם אחד הגברים והרווקים הנחשקים באלפיון העליון, שמתנייד בין ישראל לבין קנדה, המדינה שבה הוא מתגורר ביום-יום.

את החודשים האחרונים, העבירה דה גרוט בעיר טורנטו, שם מנהל מיטשל את עסקיו השווים מיליונים. עם זאת, בביקורה האחרון בישראל בחודש שעבר, הדוגמנית הודיעה לחבריה ולמנהליה בארץ כי היא תיעדר למשך מספר חודשים מארץ הקודש ולחזור לקראת סוף חודש מרץ.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רק מקום 23 בקנדה? מיטשל גולדהאר/ברני ארדוב

גולדהאר בן ה-53, נחשב לאחד מעשירי קנדה והונו מעורך על פי מגזין "פורבס" בכ- 1.8 מילארד דולר. כאשר נכנס לתחום העסקים, פתח את הסניף הראשון של רשת הקמעונות הענקית "וולמארט" בקנדה, שמאז התפתחה לעסק של יותר מ-70 סניפים ברחבי המדינה (ותחת חברתו מנוהלים הסניפים הקנדיים של הרשתות "הום-דפו", "אולד נייבי", "בסט ביי", "טויס אר אס" ועוד).

כיום הוא מדורג במקום 973 בין עשירי העולם על פי המגזין ובמקום ה-23 בין עשירי קנדה. הוא אף נחשב לפילונטרופ גדול שתורם מיליונים לקרנות המיועדות לילדים. מעבר לעסקיו באמריקה, בשנת 2009 הפך לבעליה של קבוצת מכבי תל אביב בכדורגל ומנהל קשר חם עם נציגיו וחבריו בישראל.

דפנה דה גרוט, גיא גיאור. ניר פקין
הסיבוב הקודם. דפנה דה גרוט עם גיא גיאור/ניר פקין

אם שכחתם - בחודש נובמבר 2013, דה גרוט וגיאור סיימו את מערכת היחסים שלהם. זאת, אחרי שלוש וחצי שנים רומנטיות שהחלו על המרקע, כאשר הבלונדינית השתתפה וזכתה בריאליטי "הרווק" , כאשר קיבלה את הוורד האחרון מגיאור.


וואלה! סלבס מוכנה לרדת מהארץ לטובת כל אחד שיפנק אותה כמו המלכה (או הכלבה) שהיא.


רכלו על דפנה דה גרוט בפייסבוק

לירן כוהנר, גיא גיאור. ניר פקין
הסיבוב הנוכחי של גיאור עם ארוסתו לירן כוהנר/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully