וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי קמפבל מאבדת את זה. שוב

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

5.1.2015 / 11:23

הטופמודל בקשה לנפוש בשלווה על חוף ים בברזיל - אבל צלם פפראצי שניסה לתעד את קמפבל, זכה לראות את הפרצוף האמיתי והמטורף שלה, רק כי לא אהבה את העובדה שהוא שם. וואלה! סלבס RUN

קייט מוס, נעמי קמפבל. splash
"מה זה? צלם?!". נעמי קמפבל בברזיל/splash

לידיעת צלמי הפפראצי: בפעם הבאה שאתם מנסים לצלם את הטופמודל נעמי קמפבל, כדאי שתחשבו טוב טוב לפני שאתם עושים את זה. למה? יש סיכוי מאוד גדול שהגברת בעלת הרגליים הארוכות, לא ממש תאהב את זה ותנסה לעשות ככל שביכולתה על מנת למנוע מכם לתעד אותה.

קמפבל המהפנטת, שנופשת בימים אלה בברזיל יחד עם חבריה הטובים, בינם גם הדוגמנית הקרובה אליה, קייט מוס - טבלה יחד עם ידיד במי האוקיינוס האטלנטי הצלולים. זאת, עד שלפתע הבחינה בצלם פפראצי שמנסה לתעד אותה על החוף הים.


רוצים עוד רכילות?
OMG! הניתוח הביזארי של אביבית בר זוהר
קר שם בחוץ: הלוק החדש והמסוקס של יהודה לוי

קייט מוס, נעמי קמפבל. splash
"תברח יא אידיוט!"/splash

הטופמודל שאמנם רגילה לפלאשים של המצלמות, החליטה שהפעם זה לא בא לה בטוב. בתגובה, החלה קמפבל לרדוף אחר צלם הפפראצי יחד עם חברה, זאת במטרה לקחת את המצלמה ולמחוק את התמונות הלוהטות. הפפראצי, שכנראה הבין שיש לו עסק עם אישה מטורפת, החל לרוץ ונס על נפשו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קייט מוס, נעמי קמפבל. splash
"ננעעעמממיייי חכי לי חיים שלי". קייט מוס/splash

נראה שהמרדף המטורף לא ממש עזר לגברת קמפבל, שכן הצלמים לא ממש נרתעו ממנה והגיעו גם ביום שאחרי על מנת לצלם אותה ואת הגברת מוס - ששהתה גם היא על חוף הים ביחד עם החבורה העליזה. הפאשניסטות האנגליות, שיחקו עם ילדותיה של מוס וטבלו במי הים תוך שהן מעבירות חוויות מימי צילום.

קייט מוס, נעמי קמפבל. splash
ראית איך רדפתי אחריו?/splash

זו אינה הפעם הראשונה שקמפבל מאבדת את זה. בעבר, היא זרקה על העוזרת שלה את הטלפון הסלולרי שלה ואף נשפטה לחמישה ימים של עבודות שירות. לאחר מכן, הדוגמנית אף נשפטה ל-200 שעות של עבודות למען הקהילה, זאת לאחר שהמזוודות שלה נעלמו והיא החלה שהשתוללה על המטוס והכתה את הטייס ושני שוטרים. אאוץ'.


וואלה! סלבס רדפה אחרי צלם פפראצי. למה? כי הבן ז#% הזה לא רצה לצלם אותה.


רכלו על נעמי "המטורפת" קמפבל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully