וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניתוח הביזארי של אביבית בר זוהר

וואלה! סלבס

5.1.2015 / 0:01

תתפלאו, אבל גם יוצאת הריאליטי הכי טראשית בביצה המקומית לא שלמה עם המראה החיצוני שלה. לאחרונה, אביבית בר זוהר ערכה פגישה בנוגע לשינוי קוסמטי הזוי - במרכז פניה. וואלה! סלבס חוטם

אביבית בר זוהר. ניר פקין
אף אחד לא יגיד לי מה לעשות. אביבית בר זוהר/ניר פקין

היא כבר לא משתמשת בתוספות שיער, הסירה את הריסים המוגזמים ומשתדלת להשתמש באיפור טבעי - אך מתברר שאפילו גברת מגונדרת כמו אביבית בר זוהר, לא שלמה לחלוטין עם המראה שלה. למרות שהיא הודפת מחזרים רבים (שאוהבים את הקימורים המפתים שלה), יוצאת הריאליטי החליטה לעבור בקרוב הליך קוסמטי מסובך, שישנה את מראה הפנים שלה לחלוטין. מוכנים לזה? כי מדובר בניתוח מוזר בהחלט.


עוד סיפורי סלבס:
תמונות נועזות של אנג'לינה ג'ולי דלפו לרשת
הדיאטה הקיצונית של אביבית בר זוהר
קולולו: הזמר פאר טסי מתחתן!

אביבית בר זוהר. ניר פקין
את יפה כמו שאת. בר זוהר/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע, כי בר זוהר מתכוונת לעבור בקרוב ניתוח פלסטי שבו ישתילו לה סחוס באף. כן, לא שיוף החוטם או עיצוב הנחיריים - אלא השתלת סחוס חדש לחלוטין. ההליך הרפואי, צפוי לשנות את צורתו ואת מראה אפה המפורסם (ואת הפנים, ברור שאת הפנים) של הגברת עם המחשוף.

לאחרונה התייעצה בר זוהר עם הפלסטיקאי ד"ר אבישי וינברגר, שאמור לתפקד על תקן מי שישתיל את הסחוס. את הניתוח, יערוך הפלסטיקאי לצד המומחה הצמוד לאף-אוזן-גרון, ד"ר אילן הוכמן. בסוף התהליך הפלסטי הכואב, ששונה מניתוח אף "רגיל", החוטם של בר זוהר יראה אחרת לחלוטין. אאוץ'.


וואלה! סלבס צריכה השתלת אישיות חדשה. בדחיפות. תודה.


רכלו על הניתוח הפלסטי המוזר של אביבית בר זוהר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully