וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של ג'סטין ביבר: הבן של מייקל ג'קסון

שירות וואלה! סלבס

5.1.2015 / 13:27

נראה שבין החברים הרבים שהכוכב הכי מעצבן של התעשייה מבלה איתם, נמצא גם אחד חדש - פרינס ג'קסון. כן, בנו של מלך הפופ המנוח של תעשיית המוזיקה. עכשיו, ביבר עובד איתו על אלבום חדש. וואלה! סלבס לסבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה קורה אחי? ג'סטין ביבר ופרינס ג'קסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי אמר שבתעשיית הבידור של הוליווד אין חברי אמת? תראו את הצמד החדש והדי הזוי שחבר לו לאחרונה: מצד אחד נסיך הפופ (או שמא, נסיכה?) ג'סטין ביבר, מהצד השני פרינס ג'קסון, הלא הוא בנו הבכור של מלך הפופ המנוח, מייקל ג'קסון.

על פי הצהובון "Page Six" השניים, שגרים באותה שכונה, הכירו דרך המנטור המשותף שלהם, אלוף האיגרוף - פלויד מייוות'ר, הידוע בעברו המפוקפק ואף ריצה תקופת מעצר בכלא לאחר שהכה את חברתו ואם ילדיו.

מייקל ג'קסון. GettyImages
מה אבא היה אומר? מייקל ג'קסון/GettyImages

"אין מי שבאמת יתייחס לפרינס", סיפר מקורב למשפחה, "אז הוא מצא אוזן קשבת אצל פלויד, שעוזר לו ומייעץ לו". הקשר בין השניים, כך מספרים המקורבים, הוביל לקשר עם ביבר. החיבה של השניים למותגי יוקרה רק חיזקה את הקשר ביניהם.

"פרינס מאוד נמשך למכוניות יוקרה כמו רולס רויס ומרצדס", סיפר המקור והוסיף שלפרינס לא ממש אכפת מה המשפחה שלו חושבת והוא רוצה לחיות את החיים הטובים ממש כמו אבא שלו וכמו חברו החדש ביבר.

אם לא די בכך, נראה שבימים אלו עובדים השניים על אלבום משותף, בתיווכו של המנטור המשותף שלהם, שעל פי מקורבים הולך להיות "אלבום מאוד גדול". אך עם זאת מדובר עדיין בפרויקט סודי שלא מדברים עליו.


וואלה! סלבס מחפשת חברים בדפי זהב, היחיד שהיא מצאה זה ויקטור האינסטלטור מקרית ארבע.


רכלו על הצמד החדש של עולם הפופ בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully