וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה טיילור סוויפט?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

2.1.2014 / 0:14

מנענעת הישבנים, היא לא רק הצעירה המצליחה של תעשיית המוזיקה העולמית ב-2014 - אלא גברת נאה במיוחד כשהיא נתפסת עם עוד חבר מפורסם חדש. איך טיילור התבגרה? וואלה! סלבס מוצלחת

אימג'בנק GettyImages

נדמה ששנת 2014 היתה השנה הטובה בחייה של הזמרת טיילור סוויפט, או באריכות - "זו שגרמה לכם לנענע את הישבן עם הלהיט המדבק שלה לאורך החודשים האחרונים". לא רק שהיא שחררה אלבום חדש שנמכר במיליוני עותקים, זכתה למחמאות על הלוק המוקפד והופיעה על במות ברחבי העולם, החודש אף מלאו לה 25 שנים (כן, בסך הכל), אותן ציינה במסיבה אינטימית שכלה כמה מהאנשים המדוברים ביותר בעולם. רק הנשיא אובמה היה חסר.

זמרת הקאנטרי הצעירה שהפכה לאמנית פופ מודעת לעצמה, אמנם צעירה בשנים, אבל פעילה כבר כמעט עשור שלם בתעשיית המוזיקה האמריקנית. כשהיתה בת 14 בלבד, עברה לבירת המוזיקה שקאובויז אוהבים, נאשוויל. מאז סוויפט כבשה את ארצות הברית ואז את העולם, זכתה בעשרות פרסים (בהם פרס הגראמי היוקרתי) וניהלה מערכות יחסים עם גברים מפורסמים (בהם בין השאר, גם ג'ייק ג'ילנהול וכוכב וואן דיירקשן הארי סטיילס) - מה שמשך אליה המון צלמי פפראצי, שתיעדו אותה גדלה להיות לאישה עצמאית לאורך השנים.

אבל האם הפרצוף המתועד של האמנית הכי מצליחה בשנת 2014 נותר זהה לאורך השנים שבהן היא מופיעה מול הקהל? וואלה! סלבס לא מוותרת על בדיקת הפנים של טיילור ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך סוויפט השתנתה והתבגרה על השטיח האדום. אחר כך, תוכלו לזמזם על ניעורים וסיפורי אהבה מתוקים.


וואלה! סלבס מרגישה ששנת 2015 תהיה השנה שבה תעלה לכותרות ולא בגלל שתשתתף בפרסומת מגוחכת לחברת דיאטה כזו או אחרת.


עוד מתיחות פנים: ריקי מרטין | אליסה מילאנו | מאט לה בלנק | בן סטילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully