וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'ייק ג'ילנהול?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

9.5.2014 / 0:15

הו, לא! מה עשה לעצמו ג'ייק ג'ילנהול, החתיך של הוליווד - מי שעד לא מזמן טיפח שרירים בתור "הנסיך הפרסי" והיום נראה כמו גרסה כחושה שלו? צפו בשינוי. וואלה! סלבס ברוקבק

אימג'בנק GettyImages

מה עובר על ג'ייק ג'ילנהול? מי שהתחיל כילד מוכשר על המסך ועשה את דרכו בתעשיית הסרטים של הוליווד בזהירות, הגיע בבגרותו לחשיפה בינלאומית כקאובוי הומו ומאז מגלם שלל תפקיד אופי (עם הרבה יופי, ברור) - החליט לעשות מה שכל שחקן שנואש לפסלון אוסקר עושה והשיל ממשקלו עבור תפקיד משובח בסרט עתיר ציפיות. התוצאה פחות מלבבת מכפי שזה נשמע.

ג'ילנהול, שגדל כיהודי אמריקני לכל דבר (שמישהו ייתן לו לנגוס בסופגנייה או חלה או כל פחמימה אחרת) - הוא בנם של במאי ותסריטאית, כך שאת הדרך שלו לאולפנים עשה בערך מאז שנולד. בין המבטא הדרומי שתרגל לפני שהתנשק עם הית' לדג'ר ב"הר ברוקבק", לשרירים שניפח לפני שצילם את "הנסיך הפרסי", הספיק לדגום בחייו כמה מהנשים הלוהטות של הוליווד (ריס ווית'רספון וטיילור סוויפט, מישהו?).

אז איך הצ'ארמר של הוליווד התבגר על המסך (ומחוצה לו), למעמד אחד הגברים הלוהטים והנחשקים של הוליווד? כדי לבחון מה קרה לפנים של ג'ילנהול, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם ג'ייק - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שלו מאז שהיה בן טיפש-עשרה מוצלח ועד לשנים האחרונות, שבהם הוא, איך לומר, לא נראה במיטבו.


וואלה! סלבס לא מרזה עבור ג'וב נחשק, היא רק משמינה. טוב, גם ללא ג'וב.


עוד מתיחות פנים: לינדזי לוהן | בראדלי קופר | אלישיה קיז | קמרון דיאז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully