וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטא ועונשו: הסכסוכים הגדולים של הסלבס

וואלה! סלבס

3.10.2014 / 3:35

אייל גולן הותקף, נטלי דדון תבעה, נופר מור האשימה את חברתה הטובה - אבל אז גנבה את הגבר של דנית גרינברג. כדי לא לעורר את זעם האלים, הסלבס צריכים לסלוח. וואלה! סלבס אפרודיטה

נמסיס? נטלי דדון VS אסי עזר

הטרגדיה היוונית: היא רק רצתה לנחם את המעריצים בתמונות אינסטגרם מזדהות בתקופת מבצע "צוק איתן", הוא רק רצה לשעשע את מאזיני תכנית הרדיו שלו כשצחק על התמונות (טוב, גם דפנה לוסטיג היתה שם). אחרי כמה סמסים זועמים, ניסיון פיוס של וואלה! סלבס ועוד תגובה של עזר לדוגמנית בשידור חי - זה נגמר בכתב אזהרה לפני תביעה, מעורכי דינה של הדוגמנית לרדיו תל אביב. אופס.

התחזית של אפרודיטה: זה ייגמר בכך שדדון תחליף את לוסטיג בהגשת תכנית בלבולי המוח.

לסיפור המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמסיס? אורלי ויינרמן VS הצל

הטרגדיה היוונית: תקופת המבצע הצבאי, הוציאה גם מהמפורסמים את כל התסכול שלהם (ולא משנה באיזה צד תמכו), ששחררו קיטור באמצעות הרשתות החברתיות. לא מעט מהם זעמו על ויינרמן הבלונדינית, שמחתה כנגד פעולותיה של ישראל, אבל תגובתו של ה"ראפר" הצל היתה החריפה מכולן. "את יכולה לשרוף את הדרכון שלך. אין לך מה לחפש במדינה הזאת יותר", כתב עליה בסטטוס פייסבוק זועם, שבעקבותיו טענה ויינרמן כי היא "חוששת לחייה". אבאל'ה.

התחזית של אפרודיטה: ויינרמן תינשא לשיח' מקטאר ותשכור את שירותיו של הצל. ככלב השמירה שלה.

לסיפור המלא

אורלי ויינרמן והצל. אביב חופי
אורלי ויינרמן והצל/אביב חופי

נמסיס? נופר מור VS חן שילוני

הטרגדיה היוונית: רגע אחרי שהתברר כי פליטת "האח הגדול" (שחזרה לבית כמה חודשים אחר כך) זרקה את ארוסה - התברר כי מי שנחשבה לחברתה הטובה, יוצאת "המירוץ למיליון", דוגמת בעצמה את הבחור. מור, לא נותרה חייבת כאשר סיפרה למקורביה שהיא חשה נבגדת מה-BFF לשעבר, ש"התלבשה על החבר שלה" ו"תקעה לה סכין בגב". שילוני, אגב, מאורסת היום למישהו אחר.

התחזית של אפרודיטה: בעוד שנה הן יכלאו בחדר אחד במסגרת הריאליטי החדש "מגוז'דרות".

לסיפור המלא

נופר מור. אינסטגרם, צילום מסך
נופר מור/צילום מסך, אינסטגרם

נמסיס? אייל גולן VS אורלי וגיא/ שי ודרור/ הבלוגר

הטרגדיה היוונית: לפני פחות משנה, חייו של גולן נראו אחרת לחלוטין, כאשר כונה "הזמר המפורסם", ששמו נקשר בפרשה פלילית של קיום יחסי מין עם קטינות. אחרי שבלוגר חשף את זהותו בפני רבים למרות צו בית המשפט (ואז זכה לתביעת דיבה מטעמו של הזמר), העיתונאים הלוחמניים אורלי וילנאי וגיא מרוז טענו כי הוא לא צריך להופיע בפני בנות המין היפה וכן צמד הבדחנים מהרדיו שי גולדשטיין ודרור רפאל עשו ממנו צחוק. כן, גם הם יתראו עימו בבית המשפט או משהו.

התחזית של אפרודיטה: המון, אבל המון דמי טרחה. למערכת המשפט.

לסיפור המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמסיס? בר רפאלי VS ציון ברוך

הטרגדיה היוונית: פעם הטופמודל וחביב נשות הביצה הלכו יחד כמו צ'יפס וקטשופ, חומוס וטחינה, אפונה וגזר (ויש שם גזר מכובד) - עד שמישהי כבשה את לבו של הבחור והפכה את רפאלי וברוך, מידידים טובים לסוג של מכרים כלל לא קרובים. אז היא ויתרה על שירותיו בקמפיין למשקפיים, הוא ויתר על השתתפות במסיבת יום ההולדת השנתית שלה בתגובה. אויבים? מה פתאום, הכי אוהבים.

התחזית של אפרודיטה: הוא ישלב בדיחה עליה בהופעות של "מה קשור", בסודי סודות, בלי שיאנה תשמע.

לסיפור המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמסיס? דנית גרינברג VS אליאב אוזן VS נופר מור

הטרגדיה היוונית: היה היתה תכנית ריאליטי פופולרית בשם "האח הגדול", אליה נכנסה בלונדינית קלילה שפגשה בבית מקעקע מסוקס. הוא ליטף, היא נדלקה, הוא נישק, היא צעקה. אבל אז, הגיעה כמו בכל עלילה מפתיעה, דמות עבר שחרחרה שטרפה את הקלפים. אז הוא כבר פחות חיבב את הבלונדינית, השחרחרה רצתה אותו לעצמה וכל הדרמה תועדה עבור הפריים טיים של ערוץ 2. איך זה נגמר? בכך שחייהם של כל השלושה הפכו לסרט ערבי, אבל הארדקור, כולל הכחשות, סודות ותככים הרבה אחרי תום העונה.

התחזית של אפרודיטה: נופר ודנית, הרומן הלסבי הגדול הבא?

לסיפור המלא

נופר מור. עיבוד תמונה
נופר מור/עיבוד תמונה

נמסיס? הטוקבקיסטים VS בר רפאלי

הטרגדיה היוונית: מביע התמיכה בישראל בזמן המלחמה, מנשקת את החבר-אקס-חבר מול מצלמה, חוגגת את יום הולדתה, מדגמנת הלבשה תחתונה, מגיעה לחתונה, רוקדת על עמוד, מתקעקעת, לא מוכנה להצטלם בבגדי ספורט, מוכנה לשכב עם בובת בד (בערך), מגישה תלונה נגד צלם פפראצי, עונה על שאלות אישיות, מאוהבת, כועסת, מחייכת, זועפת. לא משנה איך תפעל, אם בכלל, רפאלי תמיד (אבל תמיד!) תחטוף על מעשיה מה"מעריצים" ברשת. מתישים.

התחזית של אפרודיטה: ברוכה הבאה, ראש הממשלה הבאה של ישראל.

בר רפאלי עדי עזרא. ניר פקין
בר רפאלי עדי עזרא/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully