וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק: בר רפאלי וציון ברוך נפרדים

וואלה! סלבס

2.10.2013 / 11:46

החברים הכי טובים בתעשיית הבידור לא יככבו שוב בפרסומת למשקפי השמש. את מקומו של ברוך, יתפוס האח הצעיר והנאה של רפאלי - דור. וואלה! סלבס מערבבת משפחה ועסקים

אם גם אתם חשבתם ששום דבר לא יכול להפריד בין ה-BFF בר רפאלי וציון ברוך, אתם טועים. נראה שיש דבר אחד שאולי יכול להפריד - וזו המשפחה של הטופמודל. אחרי שרפאלי היתה זו שהציעה שברוך יככב לצדה בקמפיין למשקפי השמש "קרולינה למקה ברלין", כעת, מתברר, השניים לא ימשיכו ביחד לעוד עונה.

מי שיתפוס את מקומו של ברוך, הוא לא אחר מאשר אחיה הצעיר של רפאלי - דור, שלאחרונה נצפה מבלה איתה בארצות הברית ואף צעד איתה על מספר שטיחים אדומים מעבר לים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש. בר רפאלי וציון ברוך/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחרונה צצו לא מעט שמועות על טיב היחסים בין רפאלי לברוך ואף נטען, על ידי מקורבים כי השניים כבר לא חברים טובים כמו בעבר, זאת בעקבות הזוגיות של ציון עם יאנה יוסף. עם זאת, הצדדים הכחישו את הטענות והוסיפו כי הם עדיין חברים טובים.

חדי העין, ידעו גם לשים את האצבע על כך שהחבורה לא יצאה השנה לחופשה המשותפת שלהם, למרות שבעבר הם הצהירו כי יעשו זאת. בנוסף, גם על העובדה כי השניים כבר לא מעלים תמונות משותפות שלהם באינסטגרם, כפי שנהגו לעשות בעבר.


וואלה! סלבס רבה עם החברה הכי טובה שלה, אחרי שהיא גנבה לה את תחתוני התחרה של בעלה.


פרבוקטיבית: קים קרדשיאן שוב חושפת חזה מרהיב

קולולו: יוליה פלוטקין התחתנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully