וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל VS אורלי ויינרמן: "שרפי את הדרכון שלך"

וואלה! סלבס

21.7.2014 / 0:20

אחרי שכמה מפורסמים הביעו דעה על דבריה של הבלונדה לגבי התנהלות מדינת ישראל, גם הראפר "הצל" פרסם סטטוס נשכני ואלים המכוון לויינרמן, שאיתה יצא בעבר. וואלה! סלבס סוגרת חשבונות

אביב חופי

נראה שסערת אורלי ויינרמן מסרבת לשכוח או לדעוך: מספר שעות אחרי הפרסום בוואלה! סלבס על התבטאויותיה של השחקנית במיל', שיצאה כנגד התנהלותה של ממשלת ישראל - מה שגרר לא מעט קולות מפורסמים שמחו כנגד הבלונדה - כעת נפתחת חזית חדשה, הפעם מול הראפר יואב "הצל" אליאסי.


סיפורים נוספים? קבלו:
אורנה בנאי הביעה את דעתה - ופוטרה מתפקיד פרזנטורית
”האח הגדול”: משפחות הדיירים מודאגות מהמצב
מנחם בן: ”הייתי מטיל מצור מוחלט על עזה”

אורלי ויינרמן והצל. אביב חופי
שנצא לדייט? אורלי ויינרמן והצל/אביב חופי

אליאסי, ששמו עלה לאחרונה לא מעט לכותרות בעקבות התבטאויות כנגד פלגים שונים בעם - ניצל את עמוד הפייסבוק שלו ככל הנראה בכדי לסגור חשבון ישן עם השחקנית, תוך כדי שהוא מביע את עמדתו בעניין.

הצל, פרסם תמונה של השחקנית כשהיא עוטה על עצמה כאפיה אדומה וכתב "אורלי ויינרמן היקרה, לפני מספר שנים יצאנו איזה פעם או פעמיים...", התוודה אליאסי. עוד המשיך, "אבל כשהבנתי שאת גולדיגרית, טיפשה וחלולה, שהמטרה היחידה שלך זה למשוך כסף מגברים, שם זה גם נגמר...".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצא איתה. הצל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חכו, זה לא נגמר, אליאסי המשיך לתאר את הזעם שתקף אותו לאחר שקרא את הפרסומים כנגד ישראל שפרסמה ויינרמן ביממה האחרונה. "היום קראתי את הפוסטים הפרו-פלסטינים, אנטי-ישראלים ואנטי צה"ל המטרידים שלך, והייתי אומר לך שבתור יהודייה ישראלית, את צריכה להתבייש בעצמך. אבל תכלס מה כבר אפשר לצפות מבחורה שהייתה הבת זוג של הבן של דיקטטור ערבי ואויב המערב מועמר קדאפי. את בושה למדינה".

אורלי ויינרמן. פייסבוק, צילום מסך
הפרסום של 'הצל'/צילום מסך, פייסבוק

הראפר הזועם לא עצר, כשהסביר לויינרמן (בשפה בוטה מאוד), כי "מבחינתנו הישראלים, את יכולה לשרוף את הדרכון שלך. אין לך מה לחפש במדינה הזאת יותר. בחורה בזיון".


רכלו על דבריו של הצל לויינרמן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully