וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": משפחות הדיירים מודאגות מהמצב

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

21.7.2014 / 0:00

המצב הביטחוני בישראל משפיע גם על משפחות דיירי "האח הגדול", שמביעים את דאגתם לקרוביהם ששוהים בבית המפורסם - אך לא שוכחים להביע תמיכה ביקיריהם. וואלה! סלבס מבולבלת

גיא כושי ויריב פיין

בזמן שתושבי ישראל נמצאים בעיצומה של מתקפת טילים וריצה למקלטים, יש מי שגר בארץ ומנותק לגמרי מהמצב (מלבד מאזעקות ששולחות אותם למרחב מוגן) - קוראים להם דיירי בית "האח הגדול".

הפקת התכנית אמנם נאלצה להודיע למשתתפי העונה על המצב בארץ - אך מלבד משברון קטן של עינב בובליל, נראה שהדיירים ממשיכים עם סדר היום שלהם ולא ממש מודעים למה שקורה מחוץ לבית המפורסם.

בסוף השבוע האחרון, הגיעו משפחות המודחים למתחם האולפנים בנווה אילן, שם פגשו את ווואלה! סלבס - שרק ניסתה להבין איך הם מתמודדים עם העובדה שיקיריהם מנותקים מהם בזמנים כל כך קשים. התשובות היו חצויות.


עוד סיפורי סלבס:
מנחם בן: ”הייתי מטיל מצור מוחלט על עזה”
סלבס נגד אורלי ויינרמן: ”מתביישים בך”

קארין האח הגדול. ראובן שניידר
מודאגת. קארין זלאיט/ראובן שניידר

הדס וניצן, בנות משפחתו של אחי נתן, הביעו את דאגתן בשל המצב. "אנחנו חייבים לציין שזה מצב הזוי", אמרו השתיים, "במיוחד שאנחנו נמצאים במצב של הדחות ואנחנו צריכים לגייס אנשים שיסמסו, צריך להתעסק עם כל הדבר הזה שנראה הזוי ומטורף - בימים כאלו שאנשים מתעסקים עם רקטות ואזעקות וחיילים נהרגים, אבל אין לנו שליטה על זה. המשחק ממשיך".

גם קארין זלאיט, שהודחה מהבית לא מזמן והגיעה על תקן בת הזוג (!) של אלדד גל-עד, סיפרה על רגשות מעורבים. "אני שמחה שאלדד נשאר וברור לי שהוא ישאר עד הגמר, מצד שני המצב בארץ עצוב לכולנו", הסבירה והוסיפה, "אני חושבת שאלדד מדבר בשם כל הארץ. הגישה שלו היא משהו שכולנו עכשיו מרגישים. אנחנו מזדהים איתו, כולנו, לאו דווקא אני שאני בת הזוג שלו. עכשיו אני חושבת שהרבה אנשים מרגישים שהוא אומר את הדברים הנכונים".

מי שלא הראה שום סימני דאגה, הוא דווקא ערן, בן הזוג של טל גלבוע, שהרגיע ואמר, "הכל בסדר. צה"ל חזק, כיפת ברזל עובדת חזק מאוד".


וואלה! סלבס מודאגת בעיקר מהעלמותו של שימי הדג.


רכלו על דיירי "האח הגדול" גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully