וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי ויינרמן נגד ישראל: "מתביישת במדינה שלי"

20.7.2014 / 11:48

כוכבת העבר הבלונדינית ששוהה בברזיל, מציפה את דף הפייסבוק שלה בפוסטים פרו-פלסטינים ויוצאת נגד מולדתה. בנוסף, ויינרמן מפרסמת תמונות תחת הכיתוב "ישראלים מכוערים". וואלה! סלבס המומה

אביב חופי

אם חשבתם שישנן כמה קבוצות ברחבי העולם שיוצאות כנגד ישראל ומגנות אותה בשל פעולותיה במבצע צוק איתן, כנראה שלא נכנסתם לדף הפייסבוק של הכוכבת במיל', אורלי ויינרמן. השחקנית הבלונדינית, החליטה לקחת את עניין ההסברה צעד אחד קדימה. רק שהפעם - ההסברה היא נגד המדינה שבה היא גדלה.


עוד סיפורי סלבס:
פרו-פלסטינית? סלינה גומז מתפללת למען עזה
אוכלת עם שניים: נינט טייב מבלה יחד עם חבריה
המפורסמים מדגימים: כך משפרים את יכולת ההרתעה

אורלי ויינרמן. ניר פקין
שוהה בברזיל. אורלי ויינרמן/ניר פקין

מאז תחילת הפעולה בעזה בעקבות הירי לשטח ישראל, פרסמה הגברת ויינרמן עשרות סטטוסים, מאמרים, תמונות ופוסטים של חבריה - כאלה שמגנים את פעולותיה של ישראל וטוענים כי היא מדינה כובשת, רוצחת אזרחים תמימים, שאפילו מעודדת טרור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הפרסומים בעמוד הפייסבוק של ויינרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויינרמן, שנולדה וגדלה בצפון תל אביב, שוהה בימים אלו בברזיל - משם היא מעלה את הפרסומים והתמונות. בין הפוסטים הרבים שלה, ניתן למצוא תמונות של ילדים פלסטינים הרוגים, תמונות של ראש הממשלה נתניהו וחברת הכנסת איילת שקד. כמו כן, פרסומים נגד איש יחסי הציבור רני רהב, על שהביע תמיכה בצה"ל. בנוסף, פרסמה ויינרמן תמונה מתוך ההפגנה שנערכה בפריז נגד ישראל בצירוף הכיתוב "Good".

אם לא די בכך, השחקנית פרסה גם תמונות של אנשים העובדים במשרד החוץ ובמערך ההסברה של ישראל - תוך כדי שהיא מגדירה אותם כ"ישראלים מכוערים". בנוסף, פרסמה ויינרמן צילומי מסך של פרופילים ישראלים, המפרסמים פוסטים כנגדה וכנגד הפלסטינים, כאשר אותם היא מכנה כ"פרצוף המכוער של ישראל".

אך נראה שכל זה אינו משתווה לעובד שבמרבית הפוסטים שלה מכנה ויינרמן את ישראל בשם "Israhell" או בתרגום חופשי: ישראל-גיהינום.

אורלי ויינרמן. פייסבוק, צילום מסך
אחד הפרסומים בעמוד הפייסבוק של ויינרמן/צילום מסך, פייסבוק

בין השאר, ויינרמן יצאה כנגד העיתונאית ורד לוי, כאשר אחד הגולשים שהגיב לה, נענה על ידה של השחקנית ב"אני מאחלת לך שתצטרף עוד הלילה למלחמה, ושכל מה שאתה מאחל לאנשים שאתה לא מכיר, יקרה לך". בשיחה עם וואלה! סלבס, סיפרה לוי כי היא הבוקר (א') היא הגישה תלונה נגד הכוכבת בגין הסתה.

כזוכר, זו אינה הפעם הראשונה שויינרמן עומדת בלב הסערה. לפני שמונה שנים עלה שמה לכותרות, זאת כיוון שיצאה עם בנו של שליט לוב, מועמר קדאפי. ב-2012, היא אף יצאה בקריאה לשחרר אותו, זאת לאחר שנגזר גזר דין מוות.


וואלה! סלבס עדיין תוהה מה קרה לעוגן.


רכלו על דעותיה של ווינרמן בפייסבוק

אורלי ויינרמן. פייסבוק, צילום מסך
אחד הפרסומים בעמוד הפייסבוק של ויינרמן/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully