וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון תובעת את אסי עזר ודפנה לוסטיג

וואלה! סלבס

8.9.2014 / 11:47

עזר ולוסטיג צחקו על הדוגמנית בתכנית הבוקר שלהם? כעת, דדון שלחה מכתב תביעה לרדיו תל אביב, שם היא טוענת כי צמד המנחים מתנכלים לה ותובעת מהם 500 אלף ש"ח. וואלה! סלבס רגישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השפיל אותה? אסי עזר ונטלי דדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שהסכסוך בין נטלי דדון לאסי עזר ודפנה לוסטיג מסרב לדעוך. להיפך, הוא רק עולה שלב. עכשיו, הדוגמנית החליטה לתבוע את מגישי תכנית הבוקר של "רדיו תל אביב" ואת בעלי התחנה - בגין הוצאת דיבה, לשון הרע, פגיעה במוניטין ובשם הטוב.

בתקופת מבצע 'צוק איתן', דדון העלתה לפרופיל האינסטגרם שלה תמונה של רקטה וכתבה באנגלית "האם יש מדינה בעולם שמתנהלת ככה". הדבר גרם למגיש הרדיו לצייץ בטוויטר בשעשוע, "אוי לא, היא חזרה להתקיף. אני כמובן מדבר על נטלי דדון באינסטגרם". אחר כך, פרסם ציוץ נוסף - "מקורבנות מתקפת הרקטות: נטלי דדון", כאשר התייחס לשגיאה בכיתוב התמונה באנגלית של הדוגמנית.


סיפורים נוצצים נוספים:
מבאס: קותי סבג והחברה נפרדו
עמוס תמם חוגג, החברים מתייצבים
ההפתעה הגדולה של רוסלנה רודינה וקארין כהן

נטלי דדון. שוקה כהן
מאז הפרסום ממעטת לצאת מהבית. נטלי דדון/שוקה כהן

אם לא די בכך, בבוקר שלמחרת, בתוכנית הרדיו של עזר ולוסטיג ברדיו תל אביב, השניים הקדישו זמן רב להתייחסות לתמונה של דדון. לוסטיג, אף אמרה בשידור חי, "איזה נודניקית הבחורה הזאת, יש מדינות שחיות הרבה יותר גרוע. תפתחי מדורי חוץ... נמאס לי!".

הבדיחות על חשבונה של הדוגמנית, הגיעו לאזניה של דדון שלא עברה עליהן בשתיקה וסימסה למגיש, "כמה רוע באיש אחד! הלוואי שהיית עושה עשירית טוב ממה שאני עושה. העולם היה הרבה יותר טוב עם פחות כמוך, עם פחות אנשים כמוך שמתפרנסים מלשון הרע". עזר, שהקריא את תוכן ההודעה בשידור בבוקר שאחרי, ניסה להתנצל וסימס לה תוך כדי שידור, "חוש הומור! אוהב אותך נשמה, כל הכבוד לך על העשייה".

נטלי דדון VS אסי עזר

"זה לא הומור, זה רוע לב"

לכתבה המלאה

"מרשתי ממעטת לצאת מביתה"

אך נראה שנסיוניות הפיוס לא ממש עזרו, והשבוע הדוגמנית החליטה להגיש התראה שלפני תביעה מול תחנת הרדיו והמגישים, על סכום של לא פחות מ-500,000 שקלים. זאת, בטענה כי פגעו בכבודה ובפרנסתה ואף ביקשה התנצלות פומבית התכנית הרדיו שלהם, תוך 24 שעות מרגע הגשת כתב התביעה.

"במסגרת מאמציכם לעלות את הרייטינג של תכנית הבוקר", נכתב במכתב שנשלח על ידי עורכי הדין של דדון, "הפכה מרשתי ל'אייטם' קבוע בתכנית... אשר כל מטרתו היתה להשפיל את מרשתי באוזניי ציבור מאזיני התכנית".

אסי עזר דפנה לוסטיג. ניר פקין
"גרמו לה לנזקים כלכליים". אסי עזר ודפנה לוסטיג/ניר פקין

עוד נטען במכתב מטעם עורכי הדין שי אליאס וליזי דללי כי, "הדברים נעשו באופן מכוון ומזיד, כדי לפגוע בפרנסתה של מרשתי ובשמה הטוב ובמשלח ידה... בעקבות הפרסומים... קיבלה מרשתי מאות תגובות שליליות מאת הציבור ואמינותה ומהימנותה, אשר מהוות חלק אינטגרלי מהיותה מובילת דעת קהל בתחומה, התעררו בעיני הציבור ונפגעו בצורה חמורה".

"למרשתי נגרמו נזקים כלכליים חמורים.. והכל בעקבות הפרסומים המשפילים והפוגעניים. שהרי אסי, מתוקף היותו אושיית תקשורת, משפיע על דעת קהל באופן נחרץ". עוד נכתב כי "מרשתי בעקבות הנזקים התדמיתיים והכלכליים שנגרמו לה, מצויה מרשתי במצב נפשי ורגשי קשה עד מאוד ואף ממעטת לצאת מביתה. והכל, בשל בצע רייטינג אשר הניעו אתכם להשפיל את מרשתי בציבור עד עפר". אכן, מילים חריפות.

מרדיו תל אביב לא נמסרה תגובה.


וואלה! סלבס תבעה את השכנה שלה אחרי שהלבינה את פניה בפני רבים, לאחר שקראה לה "קובבה".


רכלו על כתב התביעה של נטלי דדון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully