וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותי סבג והחברה נפרדו

8.9.2014 / 10:23

פרסום ראשון: כמעט שנתיים של זוגיות נינוחה ורחוקה המצלמות, הגיעו לרגע השיא - כשזוכה "האח הגדול" ובת הזוג נועה הופששטר החליטו להיפרד ולצאת לדרך חדשה. וואלה! סלבס דומעת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרדת כוחות. קותי סבג עם נועה הופששטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עצוב: קבלו רווק נוסף שמצטרף שוב לשוק הפנויים פנויות - קוראים לו קותי סבג. זוכה "האח הגדול" לשעבר, שהפך לשחקן קומי ומפטפט בתכנית בוקר כמה פעמים בשבוע, החליט יחד עם בת הזוג נועה הופששטר, שעם כל הכבוד לאהבה הגדולה שביניהם, השניים ם מעדיפים להפריד כוחות ולהמשיך איש איש לדרכו.


רוצים עוד רכילות?
ביוש ישראל! אורנה בנאי עושה את אמריקה
עמוס תמם חוגג, החברים מתייצבים לברך
ההפתעה של רוסלנה רודינה וקארין כהן

קותי סבג. ניר פקין
כבר לא. סבג והפששטר/ניר פקין

סבג (32) והופששטר החלו לצאת בסוף שנת 2012 - רגע אחרי סיום הזוגיות המדוברת שלו עם מי שבילתה איתו בבית הסגור במשך חודשים ארוכים (נו, יאנה יוסף, שבעצמה התארסה לא מזמן). כאשר זוכה הריאליטי הכיר את מעצבת הפנים (שגם תפקדה כשחקנית בעבר ואפילו דגמה את אושרי כהן) הוא התאהב בה מיד, כך שבתחילת שנת 2013 וואלה! סלבס כבר סיפרה לכם ראשונה על הזוגיות המיוחדת.

מאז, השניים הקפידו שלא להגיע במשותף לאירועים נוצצים רבים, אלא בעיקר ניהלו מערכת יחסים שקטה ונינוחה האחד עם השנייה הרחק מעין הפפראצי - בבית המשותף שבגבעתיים, שחלקו במשך תקופה ארוכה.

כעת, כך מספרים המקורבים, החליטו השניים להפריד כוחות וסבג אף עזב את הבית בגבעתיים ועבר לדירה חדשה בתל אביב. עם זאת, מספרים מקורבים כי הפרידה נעשתה ברוח טובה ובהחלטה הדדית ואף נשארו בקשר חברי האחד עם השנייה.


וואלה! סלבס עדיין מנשקת כל לילה את הפוסטר של שימי הדג שתלוי לה מעל המיטה.


רכלו על קותי שנפרד בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קותי סבג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully