וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוש, ישראל! אורנה בנאי עושה את אמריקה

וואלה! סלבס

8.9.2014 / 0:30

רגע אחרי שסערת ההתבטאויות של אורנה בנאי שככה (בהתנצלות פומבית) - הקומיקאית לקחה פסק זמן וטסה למספר הופעות בארצות הברית. שם, יש לה קצת שקט. וואלה! סלבס סטייט אוף מיינד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום, אני נוסעת. אורנה בנאי מתאווררת/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא סוד שהתקופה האחרונה בחייה של אורנה בנאי הייתה רווייה בקשיים, זאת אחרי הסערה הציבורית הקשה סביב התבטאויותיה בזמן מבצע "צוק איתן". עם זאת, עכשיו נדמה שלקומיקאית האהובה יש סיבה לחייך - רגע לפני החגים, בנאי ארזה מזוודה וטסה לארצות הברית, לצרכי ניקוי ראש וכמובן ביזנס שעורבב עם הפלז'ר.

התירוץ לנסיעה, הוא סיבוב הופעות קצר שנקבע לבנאי בערים מרכזיות בארצות הברית. שם, היא תופיע עם חומרים מקוריים שלה וכמובן חומרים חדשים שנכתבו במיוחד לקהל, שהגיע לראות את המצחיקונת מישראל - שתדגים למקומיים איך שומרים על מורל גבוה.


רוצים עוד חדשות חמות?
אלדד גל עד מגלה: "אחי היה הכי חרמן בבית"
למרות המשבר: ארז טל ואשתו מפגינים אהבה
אבוי! שני כוכבי "עד סוף העולם" נפרדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאן להם. אורנה בנאי וחבר בסן פרנסיסקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנאי עידכנה את מעריציה ברשת בתמונות מנסיעת העסקים, בתמונות של מקומיים וכמה אתרים מפורסמים כמו כל תיירת מצטיינת. אם את ימיה הראשונים העבירה בנאי בסן פרנסיסקו, אתמול הופיעה מול הקהל המקומי ומחר תגיע לתפוח הגדול, ניו יורק, שם תעמוד על הבמה רגע לפני שתחזור הביתה למשפחתה.

בחודש יולי, העבירה בנאי ביקורת על התלהמות הציבור וההסתה לאלימות בזמן מבצע "צוק איתן", כמו על ההנהגה הישראלית. מאז, בנאי הייתה נתונה לאיומים בלתי פוסקים על חייה וחיי משפחתה. בחודש שעבר הספיקה הקומיקאית להופיע מול קהל חם של מעריצים וחברים קרובים שחיבק את חזרתה לבמה וכעת, כאמור, גם באמריקה.


וואלה! סלבס כנראה יוצאת לסיבוב הופעות מיוחד במדינות ערב תחת השם "ג'וליה ג'לג'וליה", שם היא תופיע עם הנחש שלה.


רכלו על בנאי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully