וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד גל עד מגלה: "אחי היה הכי חרמן בבית"

7.9.2014 / 14:15

כמעט שבוע לאחר גמר "האח הגדול", התכנסו דיירי העונה השישית כדי לחגוג וענו על כמה שאלות קשות. אז מי הוכתר כגבר הסקסי של הבית, במי לינור שפר חושקת ומה היה לבובליל לומר? וואלה! סלבס דו"ח

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

מה שקרה בבית "האח הגדול", יישאר בגבולות חדר "האח הגדול"? כנראה שלא, כיוון שכל מתמודדי העונה השישית כבר מוכנים (פחות או יותר) לענות על שאלות עסיסיות גם בזמן שהם יודעים שטל גלבוע היא הזוכה הטבעונית של העונה, אלדד גל עד כבש את לבה של קארין זלאיט ומשולש דנית-אליאב-נופר הגיע לשיא. מסיבת הסיום של הריאליטי, שנערכה בסוף השבוע, גרמה למשתתפים להכריע בסוגיות שונות מבית.

נניח, מי הדייר המעצבן מכולם? התשובות, די מובהקות. מיקיאיגי טען שהיו הרבה, אבל בחר באורטל בן דיין, או כפי שכינה אותה "אורטל הלא מעניינת". אלדד, בחר בעצמו או בטל, אבל לא האמין שכמעט כולם יצביעו עליו כדייר המציק ביותר. אז מציק זה יפה, אבל מי היה הכי מצחיק? דורון מירן בחר בצניעות אופיינית בעצמו - אבל כך גם הרבה מחבריו לתכנית. מי שלא בחר בזמר, בחר בחברו הטוב צחי אשכנזי, שגם קיבל מאנה בול ואחי נתן את טייטל האדם "הכי מזויף בבית".


עוד סיפורי סלבס:
ביונסה חוגגת יום הולדת עם ג'יי זי ומחשוף ענק
למרות המשבר: ארז טל ואשתו מפגינים אהבה
אבוי! שני כוכבי "עד סוף העולם" נפרדו

אלדד גל עד, אחי נתן. דייב שחר
הכי חרמן וחברו. אחי נתן ואלדד גל עד/דייב שחר

המועדון שבו התקיימה מסיבת הסיום - הפך לרועש מתמיד, כשכל אחד מהדיירים הגיב בלי מחסומים על פיהם, אולי בגלל שלגמו את המשקה האלכוהולי "אפרול שפריץ". למשל, על השאלה מי הכי שווה בעיר, דנית גרינברג בחרה באנה, מיקי בחר בלינור שפר, שבעצמה בחרה במרטין סולל. רגע, מה? מפתיע לפחות כמו הבחירה של לינור בחייזר זיגי או באלדד שבחר במנחם בן כגבר הכי חתיך בין כתלי הבית.

על הקושייה מי האיש הכי חרמן ששהה בבית, ענו כולם במקהלה "אלדד גל עד", אבל רק בגלל שבת הזוג קארין הותירה אותו עצור בין קירות בית הריאליטי. כל השאר (כולל אלדד), ענו במבוכה שדווקא אחי המתוק (שלא הפסיק להסמיק) היה הכי מיני בבית. אבל כמו שאנה ציינה, "אם לא היו מצלמות, כולם היו שוכבים עם כולם". אם את אומרת, מותק.


וואלה! סלבס מוכנה לקבל כל תואר. כן, גם "פני הפיצה של הבית".


רכלו על יוצאי "האח הגדול" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully