וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: לקותי סבג יש חברה חדשה

וואלה! סלבס

10.1.2013 / 0:06

בזמן שהאקסית שלו מבלה עם ציון ברוך, הרווק המבוקש קותי סבג לא נותר לבדו וכבר מבלה עם בת זוג חדשה, שאתם כנראה לא מכירים. רוצים לדעת עוד? וואלה! סלבס דאבל דייט

חשבתם שמאז חשיפת הקשר הלוהט של יאנה יוסף וציון ברוך, האקס המיתולוגי קותי סבג יושב בביתו אכול קנאה? טעות. וואלה! סלבס שמחה לחשוף לכם ראשונה שלזוכה "האח הגדול" ואושיית טלוויזיה בהתהוות, יש בת זוג חדשה - שאיתה הוא מנהל קשר אינטנסיבי בימים האחרונים.

לפי מקורבים לסבג, הזוכה המאושרת בלבו היא שחקנית ומעצבת פנים בת 29, שמשמשת גם כמורה מפעם לפעם. לא מדובר בפרסונה מוכרת, אלא בבחורה תל אביבית אנונימית יחסית. ככל הנראה, זוכה הריאליטי שבע מפרשיות אהבה מתועדות היטב כמו זו שהיתה לו עם יאנה, והתאהב באישה שלא נכוותה מהפלאש של הצלמות. כלומר, לא נתקלה בהן, עד כה לפחות.

עוד הוסיפו המקורבים לרווק המבוקש, כי בגיליון הקרוב של 'פנאי פלוס', סבג דיבר בפתיחות לב ושיתף בפרטים אישיים ואינטימים בדבר הזוגיות.

קותי סבג. אביב חופי
בקרוב בפוזות עם החברה החדשה? קותי סבג/אביב חופי

השניים, מוסיפים הקרובים האוהבים, הכירו דרך חברים משותפים ויצאו לדייט הראשון שלהם בערב השנה החדשה, לפני כמעט שבועיים. מאז, הזוג הצמוד נפגש רק בבית של קותי או בזה שלה, כדי להימנע מחשיפה בפני התקשורת בכלל או עם צלמי הפפראצי העקשנים בפרט. הכי שומרי סוד.

וואלה! סלבס לא יצאה עם הרבה גברים בחייה לדייט. הם תמיד בחרו לבוא אליה הביתה ולהרים לה מוצר חשמלי או שניים בדרך החוצה.


קותי סבג כבר לא בוכה על יאנה יוסף

קותי עובד על מופע סטנדאפ חדש

  • עוד באותו נושא:
  • קותי סבג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully