וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותי סבג ויאנה יוסף נפרדו

וואלה! סלבס

17.10.2012 / 14:55

הלם בעולם הריאליטי: הזוג הכי דביק על המסך, יאנה יוסף וקותי סבג, החליטו לשים קץ למערכת היחסים שלהם ונפרדו כידידים. בינתיים, היא כבר שכרה דירה. וואלה! סלבס המומה

הודעה מצערת לכל מעריצי קותיאנה באשר הם: הזוג החמוד והמתוק ביותר שראיתם על מסך הטלוויזיה החליט לסגור את הבסטה, לפרק את החבילה או כל ביטוי אחר שתמצאו לנכון, ולהיפרד כידידים.

אם עדיין לא הבנתם, או שאתם סתם מדחיקים, קותי סבג ובת זוגו יאנה יוסף החליטו שעם כל האהבה שלהם, הם לא מצליחים להתגבר על המכשולים והעדיפו לסיים את מערכת היחסים ביניהם.

קותי סבג, יאנה יוסף. תמונות גולשים
בימים טובים יותר. קותי ויאנה/תמונות גולשים

מקורבים לזוג סיפרו לוואלה! סלבס כי בימים האחרונים יאנה עזבה את הבית ושכרה דירה בדרום תל אביב, לשם היא העבירה את חפציה בתחילת השבוע. עוד סיפרו החברים הקרובים, כי מאז יציאתם של השניים מבית האח הגדול, היחסים ביניהם ידעו עליות וירידות בלתי פוסקות. "זה היה רק עניין של זמן", סיפר מקורב לזוג, "הם אוהבים, אבל קשה להם מאוד להסתדר אחד עם השניה".

עם זאת, החברים יודעים לספר, כי עדיין לא נאמרה המילה האחרונה ושקיים סיכוי שהשניים יחזרו האחד לזרועות השניה. "הם מאוד אוהבים, לא בטוח שזה הסוף", סיפר מקורב לזוג.

כזכור, הרומן של קותי ויאנה החל מול המצלמות, כשהשניים לקחו חלק בתכנית הריאליטי "האח הגדול". מיד לאחר יציאתם מהבית, המשיכו השניים את הרומן הסוער. והשבוע, כאמור, לאחר חצי שנה של זוגיות דביקה, החליטו השניים להיפרד.

וואלה! סלבס מציעה כתף תומכת. ולא לריב, יש אחת לכל צד.

קותי ויאנה בטיול רומנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully