וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OMG: ביונסה בהריון שני מג'יי זי?

שירות וואלה! סלבס

14.9.2014 / 12:01

בגידה, פרידה, בעיות בחיי הנישואים? הפתרון של ג'יי זי וביונסה להתמודדות עם השמועות היא לייצר באזז על כך שבקרוב הם יצרפו למשפחה תינוק חדש. וואלה! סלבס בוטילישס

ג'יי זי, ביונסה. GettyImages
מוכנים לעוד אחת? ביונסה, ג'יי זי ובלו אייבי/GettyImages

יש דרך טובה יותר להתמודד עם שמועות על משבר בחיי הנישואים, מאשר לעורר שמועות על הריון? הראפר ג'יי זי התחיל גל של דיווחים על הריון שני של אשתו שתחייה, ביונסה. זה קרה אמש (ש') על הבמה בפריז, בזמן המופע האחרון בסיבוב ההופעות המשותף שלהם.

על פי דיווחים של צופים בצרפת, הראפר בן ה-44 רמז על כך שאשתו נמצאת בהריון שני, אחרי ששינה מילים בשיר שלו. במקום "הם שואלים אם התנור עובד", שר הראפר "הם שואלים, כי היא בהריון עוד פעם" (באנגלית זה מתחרז, תאמינו לוואלה! סלבס).


רוצים עוד חדשות חמות?
אליאב אוזן ונופר מור נפרדו
יהודה לוי בורח מצלמי הפפראצי
המפורסמים מבלים בהופעה של ליידי גאגא בישראל

ביונסה, ג'יי זי. ספלאש
"בגידה? גירושים? הצחקתם אותנו!". הפאוור קאבל/ספלאש

השניים, בילו בסוף השבוע בבירה האירופית, שם בחרו לסיים את סיבוב המופעים המשותף - שגם צולם לספיישל טלוויזיוני שישודר בשבוע הבא. עם זאת, מאז ההצהרה המוזרה לא ניתנה לנושא התייחסות נוספת מכיוונם של השניים, שנשואים כבר שש שנים.

מקורבים לזוג פטפטו לצהובונים שייתכן כי יש אמת בשמועות, אחרי שנטען שג'יי זה מתנהג באופן מגונן במיוחד על אשתו, "בדיוק כמו שהגן עליה כאשר הייתה בהריון עם בלו אייבי", אמר המקור והמשיך, "הוא עושה כל שביכולתו לוודא שביונסה לא נמצאת בלחץ או מתח נפשי".

"הם הורו לכל הפמליה שלהם שעליהם לפנות אליהם ולדבר בסביבתם בקול מרגיע ולא לצעוק", טען המקורב, "להשתמש בתאורה מעומעמת ולשמוע למוזיקה שקטה בסביבתם". בנוסף, על פי הדיווח, הורה ג'יי זי שהאוכל שיוגש להם מזון אורגני בלבד. ראפר קשוח או אמא פולנייה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלאל'ה! ביונסה עם בלו אייבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם השמועות יתבררו כנכונות, ההריון ינפץ כל שמועה נוספת על משבר בחיי הנישואים של השניים, שבחודשים האחרונים היו במרכזם של אינספור כותרות וסיפורים על כך שהם עומדים בפני גירושים. בין השאר, הצהובונים בעולם העלו השערות על בגידה בין השניים, זאת בעקבות הקטטה המפורסמת במעלית - אז, אם הספקתם לשכוח, אחותה של ביונסה סולאנג' הכתה את ג'יי זי וגרמה לשערוריה בינלאומית. אופסי.


וואלה! סלבס גם התחילה שמועות על הריון, אחרי שההורמונים שלה השתגעו והיא סבלה מהתקף אכילה בלתי נשלטת.


רכלו בפייסבוק על השמועות, ביונסה בהריון?

ביונסה, אוגוסט 2011. Jason Merritt, GettyImages
ככה זה נראה פעם שעברה. ביונסה בהריון/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully