וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WTF: אחותה של ביונסה מכה את ג'יי זי

שירות וואלה! סלבס

12.5.2014 / 20:19

שוד ושבר: אחותה הצעירה והפחות מוצלחת של ביונסה, לא שולטת בעצבים שלה ומכה את בעלה של קווין בי - ג'יי זי, תוך כדי ששומר הראש מנסה להרגיע אותה. הכל מתועד. וואלה! סלבס התפרצות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תגעי בגבר שלי! מצד אחד ביונסה וג'יי זי, מהצד השני סולאנז' נואלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדקים בממלכה הכי דביקה של תעשיית הבידור: לפני שאתם צופים בווידאו הבא, עדיף שתשבו ותתרווחו - כי הקטע סוער במיוחד. מה קורה כאשר סולאנג' נואלס, אחותה הקטנה של ביונסה, מאבדת את העשתונות ומתנפלת באגרופים ובעיטות על גיסה - הלא הוא ג'יי זי? ומה בדיוק ביונסה עושה באותם רגעים? תתקדמו.

לאחר האירוע השנתי הכי חשוב שנערך בעולם האופנה - ערב הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן - הגיעו האחיות נולאס יחד עם הראפר לאפטר פארטי המסורתי במלון הסטנדרד הניו יורקי. כשהשלושה נכנסו למעלית, התחרפנה האחות הקטנה והחלה לצעוק לעברו של גיסה. רגע, זה לא נגמר, שניות ספורות לאחר מכן, היא החלה לבעוט בו בפראות ולהכות בו בידיה.

אם תבחנו טוב את הסרטון השערורייתי, תוכלו לראות ששומר הראש שליווה את החבורה, הבין מיד לאיזו דרמה משפחתית הוא הכניס את עצמו - ולחץ על לחצן החירום. זאת, על מנת שהמעלית לא תפתח והריב יתגלה אל מול עיני הקהל הרחב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ביונסה, לופיטה ניונגו. אינסטגרם, צילום מסך
רגע לפני שהכל התפוצץ. האחיות נואלס עם חברות/צילום מסך, אינסטגרם

מה שמוזר עוד יותר, היא העובדה שהמלכה בי לא ממש מתערבת במריבה, אלא רק מדי פעם עומדת באמצע על מנת להרגיע את העניינים. או יותר נכון את אחותה הפרועה. גם ג'יי זי החליט לשמור על איפוק ולא להגיב למכות, עד שלבסוף, כשסולנאז' בעטה בו - החזיק לה הראפר את הרגל על מנת שלא תמשיך באלימות. מעניין באיזה צד ביונסה?


וואלה! סלבס רבה פעם עם גיסה ושברה לו את צנצנת העמבה על הראש, רק בגלל שהוא גמר הכל.


רכלו על הווידאו המטורף של ביונסה, בעלה ואחותה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully